Nem felejtettem ám el!

2011.02.03. 11:05

 meg olcsóbb is, mint az sms. drága kiflee cimboránk medvékhez képest már most is szokatlanul hosszú életű, de kívánunk neki még sok málnában, becherovkában és határmódosításokban gazdag évet!  óznak meg persze boldog nevenapját!

ÉLJEN SOKÁ E KÉT CUKORFALAT!

(ja, a videót be akartam ágyazni rendesen, de mindig sokat kell tökölnöm vele, csak most sietek órára [igen, órára!], és nincs rá időm. ha valaki megtenné helyettem, azt talán megköszönném.)

A bejegyzés trackback címe:

https://rnrszakosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr132635416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kiflee 2011.02.03. 21:45:42

kösz szépen, én nem ismertem :D.
tiszteletre méltó kreténnek tűnnek ezek a srácok.

brux_88 2011.02.04. 12:31:11

www.youtube.com/watch?v=zjNqUjaoF-M&feature=player_embedded

ez meg szerintem külön a szülinapodra készült Magyarország első számú életviteli tanácsadójától
süti beállítások módosítása