online

2012.02.26. 13:53

Skypon létrejött a Birmingham-Pécs-Tartu tengely, íme a bizonyíték:

 

 

 

Az azért jól látszik, hogy Lusta nem ivott, Droid bebaszott és hülye lett, nálunk meg Nokedlee nem véletlen nem fért fel a második képre: bealudt az ágyamon a részeg disznó!

Éljen az internet!

A bejegyzés trackback címe:

https://rnrszakosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr544209596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Noked-Lee 2012.02.26. 14:28:14

valamit elgépelhettél jamal, mert nekem úgy rémlik, hogy kiflee volt az, aki ganajrészegen ordibált, míg mi színjózanul feszengtünk. kiflee, azt hiszem mondanom sem kell: ki vagy tiltva az albérletből!

Kiflee 2012.02.26. 16:11:21

kincset érnek ezek a képek, meg a bejegyzés úgy ahogy van: tömör, igaz és a címkék is jók!! :D
@Noked-Lee: én viszont szintén nem így emlékszem, ezúttal még a szomszédba se csöngettem be éjjel 2-kor! nekem úgy rémlik, nem én basztam be annyira, hogy elfelejtsem melyik ágyban alszom! :D

Droid 2012.02.26. 18:41:24

Az a baj Nokedlee nem vagy IGAZI Ferfi!

Noked-Lee 2012.02.26. 21:39:13

@Droid: héjhéj! ÉN klubtag vagyok!
süti beállítások módosítása