Gyermekeink

2010.02.17. 17:43

A minap azon gondolkodtam, milyen apák leszünk mi? Tudom, ez kicsit abszurd, hiszen ahhoz nőstény is kell, ezzel azonban csupán két szakosztálytag rendelkezik. Mégis vicces így elgondolni, mi lenne akkor, ha mondjuk rossz nevelésünk következtében a gyerekünk egyáltalán nem olyan lesz, mint amire számítunk. Egy-egy példa arra, milyen mondatok hangozhatnának el gyermekeink szájából, aminek hatására mindannyian felállítanánk a pincében a mobil géppisztolyos gárdistákat, és lelövetnénk magunkat:

Brux fia: Apám. Bevallom szűz vagyok 15 évesen, de ez nem véletlen. Én nem a nőket szeretem, hanem a férfiakat.

Jamal fia: Szia Apu! Képzeld! Felszabadítottam a rabszolgáinkat. A néger férfit azért, mert összebarátkoztam vele, és rájöttem, hogy felnézek a kultúrájukra. Az olasz lányt pedig azért, mert szeretem, és feleségül veszem.

Kiflee fia: Tudok a három szeretődről!!!

Rettenet Tábornok fia: Apa, a többiek csúfolnak, hogy kicsi a szerszámom :( (-ettől elhatárolódom - Viking) De leghalább előléptettek a Szocietaszban!!

Droid fia: Kedvenc zenekarom az Anti Fitnes Klub. Olyan viccesek a szövegeik.

Óz: Haaaaaj Ráááááá Fradi! Hajrá Fradi! Hajrá Fradi!

Viking fia: Fúúúj már megint lazac? Mondtam hogy utálom! Múltkor is odaadtam a kutyának. Inkább mákostésztát kérek. Vagy maceszt.

Noked-Lee fia: Apa Apa! Befogadtam tíz palesztin menekültet! Ja és visszaadtam a magyaroknak a vízkészletüket.

Luusta_ fia: Hmmm. Édesapám! El kéne gondolkodni ezen a köztársaságon. nem is olyan rossz.

Tanulság: Neveljük tisztességesen és jól gyermekeinket!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rnrszakosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr301766797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Noked-Lee 2010.02.17. 17:49:32

Noked-Lee fia: Apa Apa! Befogadtam tíz palesztin menekültet! Ja és visszaadtam a magyaroknak a vízkészletüket.
Noked-Lee: befogadtad? mennyiért? és visszaadtad? mennyiért?

amúgy találó írás :)

Kiflee 2010.02.17. 21:42:34

az is lehet egyébként, hogy páran inkább a gyereket lövetnék le :-)

Luusta 2010.02.18. 10:13:50

jópofa, főleg Kiflié :DD
tetszik

Jamal_Fraser 2010.02.18. 10:42:49

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ A ZSÍROSHAJÚ, BŰZÖSSZÁJÚ DIGÓ NŐŐŐT NEEEEEEEEEEE!!!...

A csodálatos Óz 2010.02.18. 12:15:00

Ez a fradis azért kicsit erős volt!:) meg el kellene azon gondolkodni egy kicsit, hogy ha ilyen mondatok hangzanak el akkor ezeknek a kölköknek, milyen lehet az anyjuk!

The Drunken Master (a.k.a. Eltiron) 2010.02.20. 02:36:52

Apapapapapa! Songoku legyőzheti bentizet a transzformerszháromban, ha vasujjhatalmat használ???

Noked-Lee 2010.02.20. 11:47:38

hm, vajon mire enged következtetni a témához nem kapcsolódó, kissé zavarosnak tűnő szöveg, és a hajnali fél 3as időpont? :)
amúgy sztem nem, de vegita simán lenyomja.
süti beállítások módosítása