Világtérkép

2010.06.22. 00:19

közismert jamal mesternek az elmélete, miszerint felesleges annyit tökölni népekkel, etnikumokkal, hiszen a világon igazából csak 7 nép van:
1. magyar
2. germán
3. cigány
4. szláv
5. zsidó
6. sárga
7. nigga
a világon mindegyik besorolható ezen kategóriák valamelyikébe.
ennek jegyében korábban már készítettem egy európa térképet, most viszont eggyel magasabb szintre léptem, és megalkottam a világtérképet RNR módra.
mivel a kép baszottnagy, így jobban jártok, ha elmentitek, és ott kinagyítva nézegetitek.
európát ezúttal nem színeztem ki, aki még nem látta, az ide kattintva megtekintheti az öreg kontinenset is.
jelmagyarázat: zöld-germán, barna-cigány, piros-nigga, fehér-zsidó, kék-szláv, sárga-sárga

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rnrszakosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr982099830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Noked-Lee 2010.06.22. 00:25:58

ja, és kiegészítéseket, finomításokat természetesen szívesen fogadok.

a Viking 2010.06.22. 12:31:52

szerintem sok szuverén nemzetet bánt ez a leegyszerűsítés. És nincs is olyan, hogy magyar.

Jamal_Fraser 2010.06.23. 08:19:52

Igen, bár én a magyar-germán-szláv helyett csak fehért használtam, így európa is egységesebb cigány-fehérre felosztható.

Minden klappol különben ahogy nézem, de etiópia miért cigány? ott nem niggerek vannak?

Jameg néhol nagyon megengedő vagy: Óceánia nem vegyes sárga-cigány! Gondolj bele: semmi modern civilizáció, barlangokban meg bungallókban laknak, barna a bőrük és kagylókkal kereskednek: CIGÁNYOK!

Noked-Lee 2010.06.23. 12:03:57

@Jamal_Fraser:
íme etiópia nagy uralkodója:
www.revisedhistory.org/images%5Cking.jpg
szerintem egyértelműen roma a csóka.
@a Viking: ez mondjuk igaz. és a labda gömbölyű.
süti beállítások módosítása