Nomostmáraztánirgumburgum

2010.07.27. 14:25

no drágáim, mivel már igencsak ideje lenne eredményt hirdetni az efottos tippjátékon, így szeretnék kérni mindenkit (mindenkit!), hogy menjem lent a szerkesztés gombra, és a poszt végére írja meg, hogy szerinte ki volt a legnagyobb pina, és kit utált a legjobban. és kérjük erre figyelmeztessék utastársaikat is.
szóval kezdem én:

w:
pina: boda    féreg: szarmilán

szasszer:
pina: nem volt       féreg: vanyus (de csak mert keveset lógott velünk, és hiányzott (L))

köszcsi, puszcsi

 

Kifli (tényleg keveset voltam veletek, így nehéz):

pina: Óz (ha tényleg kétszer is olyan korán hazament) féreg: Viking (mert félt tőlem) + ÉN (mert túl keveset voltam a szakosztállyal)
 

brux:

pina: Óz (azt hiszem ezt nem kell magyarázni... kicsit már bánom, hogy leszedtem a garázsba induló buszról, mikor az ingyenjárat megállóinak számát kevesellve demonstrált...)

féreg: Nokedlee (gondolom ezt már bővebben meg kellene indokolnom, nem igaz?...nem...nem igaz...telljesen egyértelmű...)

Viking: pina: Óz (no commnet) féreg: Kiflee: mert leférgezett :)

 

Óz:

pina: ÉN (nem tudom, mi volt velem, na de nem vagyok már 20 éves! ez van! teljesen jogos, aki engem nevezett meg)

féreg: mindenki, aki csajozásra buzdított (ha akarok, majd csajozok, de én most bulizni, na jó nem igaz, aludni mentem)

A bejegyzés trackback címe:

https://rnrszakosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr572179946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Noked-Lee 2010.07.27. 18:21:20

monnyuk ezt direkt nem publikáltam, de mindegy.
legalább látja a közönség, hogy mennek a háttérmunkálatok, és micsoda óriási munka van egyetlen posztban (lófaszt van)

Noked-Lee 2010.07.27. 18:22:59

ja, közben eszembe jutott szarbrux szavazata, ő féregnek engem, pinának bodát titulálta

Noked-Lee 2010.07.28. 10:09:09

no, egy kis kiegészítés: holnap (csütörtök) délután 4kor lezárom a szavazósdit, aki nem szavazott, így járt.

Jamal_Fraser 2010.07.29. 16:05:56

jóvanna óz, én csak jót akartam!

A csodálatos Óz 2010.07.29. 19:20:43

tudom, tudom! nem is veled volt a baj, hanem a többiekkel, akik már erőszakolni akarták rám ezt a dolgot!

Noked-Lee 2010.07.29. 21:50:59

@A csodálatos Óz: neveket kérnék, kedves óz, mert így nem tudok összesíteni!
süti beállítások módosítása