Pörzse villant

2010.09.03. 15:05

Kedves Szakosztály!

Vikinggel találtuk véletlenül a neten ezt az elképesztő videót. A két legmegdöbbentőbb dolog Pörzse Sanyi, a Legszebb Férfi interpretációja rögtön a videó elején, majd a későbbiekben kiderül, hogy Szálasi Ferenc balról bírálta a Sztójay-kormány deportálási politikáját. Persze marad még benne szép a spoileren kívül is. Már Szálasi is antifa???

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rnrszakosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr1002269065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kiflee 2010.09.03. 18:32:38

érdekes, jó lenne elolvasni a naplót. bár ezzel együtt sem változott sokat a véleményem róla: egy kisstílű demagóg, ráadásul áruló is.

Jamal_Fraser 2010.09.05. 17:44:03

@Kiflee: pontosan, egyértelműen hazaáruló!

a Viking 2010.09.06. 20:03:13

bocsi de inkább átírtam a mozgalmi nevemet. :)

Jamal_Fraser 2010.09.07. 08:57:09

@Kiflee: én olvastam a börtönnaplóját, de az még ugye az, amikor a Csillagban raboskodott, amolyan Harcom mintára.

@a Viking: Jah, semmi gond, bocsi, pedig ezekre figyelni szoktam, különösen kényes témáknál. Kájl!

Kiflee 2010.09.07. 13:05:32

@Jamal_Fraser: én meg most találtam egy könyvrészletet fönn neten a Szálasi-perről, a vádló ügyész visszaemlékezése - aki mellesleg nem volt komcsi és emigrált is később, de ´46-ban még itthon volt és úgy tűnik nagyon utálta Szálasit, de Bárdossy és Imrédy ügyét például nem vállalta ("Mert véleményem szerint Bárdossy és Imrédy alkotmányosan kinevezett miniszterelnökök voltak, tehát ilyen minőségben elkövetett tetteikért az 1848-as törvények értelmében csak parlamenti bíróság által vonhatók felelősségre."):
www.rev.hu/sulinet45/szerviz/oha/nagyv.htm

Jamal_Fraser 2010.09.07. 15:09:28

@Kiflee: nagyon jó kis link Kifli, el is mentettem, szépen elolvasgatom majd. Mindenesetre egy nagyon szép mondtatot én is találtam:

,,Így hát Szálasit választom, aki nem alkotmányos úton jutott a hatalomhoz. Idegen hatalom fegyvereivel, tankjaival és pénzével, erőszak és államcsíny útján ragadta magához a hatalmat anélkül, hogy a nép vagy a parlament megnyilatkozott volna mellette.''

Tudunk még ilyet úgy 10 évvel később? Kivel helyettesíthetnénk Szálasit?Annyira szép...

Kiflee 2010.09.07. 15:52:00

@Jamal_Fraser: nem szabad ennyire leegyszerűsíteni a dolgokat, az egy teljesen más történelmi szituáció, meg az félig-meddig jogos is volt és csak segíteni akartak az antiszemiták és nyilasok által tönkretett országon. dehogyis - kár, hogy az az egész mocsok szarházi banda megúszta büntetés nélkül.

Noked-Lee 2010.09.08. 11:37:46

@Kiflee: így van! több havas szófiát, kevesebb pörzse sándort!
süti beállítások módosítása