Mi az mi?

2010.10.13. 11:33

Kedves Szakosztálytársak!

 

Arra gondoltam, mivel már több helyről kaptunk kéréseket, arra vonatkozóan, hogy írjuk meg, hogy mi a halál fasza van velünk, ezért érdemes lenne egy sorozattal jelentkezni, olyan jófej-féreg blog módjára. Mivel én nem tudok és nem is akarok blogot indítani, ezért úgy gondoltam az R’n’R szakosztály blogja megfelel arra a célra, hogy napi szinten leírjuk, hogy is mennek a dolgok Zikkáljföldön! Ezt ismeri mindenki, akit érdeklünk, akit meg nem, az úgyis mindegy! Szóval várjuk a kommenteket, hogy nektek is megfelel-e ez a megoldás! Bár ezt nem beszéltem meg Bruxszal és Kifleevel, meg még egy kicsit félrészeg is vagyok, remélem ők is belemennek a dologba!

Ja és jön majd a Fehérvár poszt is!

 

 Addig is Zikkálj!

A bejegyzés trackback címe:

https://rnrszakosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr382367763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jamal_Fraser 2010.10.13. 18:57:24

Ne, Óz, te mióta iszol?! :O

Persze, az ötlet jó, hamarosan mi is jelentkezünk kari játékok összefoglalóval, hogy ottletteknek érezzétek tenmagatokat!
süti beállítások módosítása