program

2011.10.10. 06:14

Népek!

Megszűnt ugye a Fekete Lovag, de ajánlottak egy hasonlóan drága, állítólag színvonalas éttermet és sörözőt, a király utcában (!), nevezetesen ezt: http://www.korhelypub.hu/ Viking: még steak is van!

Amúgy meg nem tudom kinek lenne affinitása, hogy az október 23-ai hétvégét együtt töltsük kivételesen Pécsen (jójó, tudom, hogy ez lehetetlen), elmenjünk a megemlékezésre, a Karavánban koccintsunk egyet a kommunizmus bukására, végül megnézzük a pécsi Munkás - Debrecen meccset 18 órától. Szerintem jól hangzik, mit gondoltok, lányok?

A bejegyzés trackback címe:

https://rnrszakosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr203290946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kiflee 2011.10.10. 11:35:56

a Korhely meglátogatását támogatom - én voltam ott már kétszer is sörözni, ill. forraltborozni. sajnos tényleg nem olcsó, de nagyon-nagyon hangulatos. egyszer egy évben azért, lovagpótlóként ki lehet bírni, felőlem mehetünk!
a program további pontjaihoz: függőben van egy közös megemlékezés Budapesten volt gimis osztálytársakkal. Ha ez nem valósul meg, akkor megpróbálok itt maradni és persze a meccsre is elmennék.

Noked-Lee 2011.10.10. 16:32:56

amúgy én a március 15-ei pécsi ünnepségen itt voltam, de minősíthetetlenül rossz volt, így ha lesz, akkor érdemes lenne a jobbik megemlékezésére lenézni inkább.
korhely számomra természetesen felejtős.

a Viking 2011.10.14. 23:06:16

Szimpatikus természetesen a Korhely. :) És nem csak szték van (ami igen csábító), hanem csülök is. 1-2X egy évben jó.
A programmal az a baj, hogy én mentem volna a jobbikra budapesten, ugyanis Kalapács koncert lesz. No meg ugye próbálunk... de megnézem mit tehetek.
süti beállítások módosítása