Elöljáróban leszögezem, hogy ma reggel ébredés után komolyan elkezdtem kételkedni épelméjűségemben. Emlékeztem ugyanis nagyon furcsa álmomra, melyben a szakosztályos összejövetelek gyakori témája jelentkezett igen életszerűen.

Óz, Brux és jómagam egy városban voltunk, az is lehet, hogy Pécsen. Már sötét volt, valószínűleg késő, ugyanis szomjunkat eloltottuk már - utóbbit csak abból gondolom, hogy eléggé részegek voltunk. Egyszercsak elmentünk egy bolt előtt, amelyikben az 1938 és 1941 közötti magyar határrevíziókat bemutató térképeket árusítottak. Ekkor én elég hangosan megjegyeztem, hogy ha eljön hozzám a szlovák barátom, akkor ebben a boltban meg fogom neki mutatni az igazságos magyar határokat. Azért gondolom, hogy mindezt hangosan mondtam, mert szavaimat meghallotta két mellettünk elhaladó gyalogos, mégpedig két fiatal fickó, akik gúnyosan röhögni kezdtek.

A két alakról rögtön lerítt - öltözködésük, hajviseletük alapján -, hogy az általunk "hippiknek" tekintett fiatalok közé tartoznak. A harsány röhögés természtesen felingerelt minket és odaszóltunk nekik, valami olyasmiket, hogy "mit röhögtök", "idióták", "gyertek vissza, ha akartok valamit", stb. Ők nem ijedtek meg és felszólításunkra visszajöttek hozzánk. Egyébként két tagbaszakadt srác volt. Miután odajöttek, elkezdtünk vitatkozni, nyugodtan, viszonylag kultúráltan az országcsonkításról, a határrevíziókról és a második világháborúról. Egy ideig úgy tűnt, talán nem is parttalan a vita, egyszercsak azonban Óz, megunva a szócséplést, "Büdös hippik!" felkiáltással nekiesett a két gyereknek és pillanatok alatt egy jól irányított rúgással valamint ütéssel mindkettőt leterítette. Arra sajnos már nem emlékszem, hogy ezután mi történt, de valószínűleg jól megverhettük őket. Bár ki tudja, az is lehet, hogy Óz támadása után már nem is nagyon kellett. Az utolsó dolog, ami meg van, az az, hogy arra gondoltam, hogy na tessék, már megint Óz részegsége miatt kerülünk kalamajkába.

A bejegyzés trackback címe:

https://rnrszakosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr104114377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vmalcsik 2012.02.15. 19:08:43

nem hinném, hogy Óz leverte a két büdös hippit, mivel anno pár éve Vérteskozmán még a sört is kivertem a hóban a kabátjából, az életéért könyörgött és én megszántam a protestáns etikámból fakadóan, mint szilveszterkor a hangiban az lmp-s petit. :)

Friss, ropogós kicsit megkésett csurka-alázás a mi kedvenc Akosch Gartnerünktől
nepszava.com/2012/02/velemeny/kertesz-akos-az-antiszemitizmus-legalizalasa.html

vmalcsik 2012.02.15. 19:40:05

emlekpontok.hu/hu/vetito/kezet-fogtam-adolf-hitlerrel

Jó arc az öreg. kemény erdélyi szász! önként akart betérni az ss-be, de még fiatal volt, azért maradt a hitlerjugend, aztán háboru után visszaszökés segesvárra, majd utána vissza, de hegye shalomnál elkapták.

Kiflee 2012.02.16. 11:40:19

@vmalcsik: én ezt a sztorit másképpen hallottam, kíváncsi vagyok Óz reakciójára. :) Ez szép, hogy Gärtner már TGM-et is kritizálja.
@Jamal_Fraser: ugye milyen valóságosnak tűnik az álom? :D

Noked-Lee 2012.02.16. 15:28:12

remélem óz összeverte a drogos kifleet, meg lákátos bruxot is!

gabesz7004 2012.02.16. 18:10:14

Szép álom lehetett! Mit ittál előtte este? :D Én is akarok olyat!
Ha már Hitlerjugend. Nekünk a család jórésze kinn maradt (vagy otthon maradt, végül is csak nézőpont kérdése magyarországi németként) és Anyu egyik unokatesója egy igaz svábhoz ment feleségül, aki a Hitlerjugendben nevelkedett! :) Nagyon jó arc az öreg! :)
süti beállítások módosítása