Délutáni elfoglaltság

2010.05.29. 17:03

kellemes délután elfoglaltságként tudok ajánlani a szakosztálytagoknak egy aranyos kis játékot, melynek neve: tippeld meg, ki a zsidó!
a játékban összesen 2 életünk van, a harmadik rossz válasz után vége a játéknak, de én egy alkalommal így is 46 kérdésig jutottam. sajnos bede márton és tótavé nem szerepelnek az adatbázisban, de így is el lehet vele lenni.

aki azonban nagyon nem vágja, ki a zsidó és ki nem, annak ezt az oldalt tudom ajánlani: LINK
itt híres színészek, tudósok, történelmi személyiségeket pontoznak 3 kategória alapján, hogy kiderüljön, mennyire zsidó (a 3 katagória ha jól emlékszem: családi háttér, kinézet, viselkedés). érdekesség, hogy a maximális 15 pontból ábrahám, az ősatya csak 13-at kapott. hitler mondjuk nullát. ebből is látszik, hogy elég szigorúan veszi, szerintem 5 pont felett már simán zsidó az illető.
amúgy külön érdekes szerintem a 'fictional characters' menüpont alatt található nevek, mint páldául a hét törpe, gollam, vagy optimus prime
jó szórakozást hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rnrszakosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr392040619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Droid 2010.05.29. 18:45:32

én 88-ig jutottam, tovább már nincs...
süti beállítások módosítása