Mediterrán Berlin

2010.09.12. 11:12

tegnap -szombat lévén- a pécsi kossuth-térre igyekeztem, és ha már arra jártam, sétáltam egyet a király utcán. a nap sütött, a madarak csiripeltek, hippik füveztek a fűben, raszták ördögbotoztak vidáman. a kellemes lmp-majális hangulatot azonban monoton zaj zavarta meg.
csatt-csatt-csatt-csatt-csatt-csatt.
az ég elborult, és az emberek zavartan néztek egymásra. az ördögbot lehullott a földre, a vidám kis cigánypurdék abbahagyták a pillangókésezést, és mind rémülten tekintettünk a hang forrásának irányába.
CSATT-CSATT-CSATT-CSATT-CSATT-CSATT!
immár valósággal mennydörgött a király utca. és lassan mindenki ráébredt arra, mit is takar ez a hang:
-ÚRISTEN, EZEK BAKANCSOK!!!!! -kiáltotta el magát valaki, és az utca pillanatokon belül üres lett, én is egy kapualjba húzódtam.
fejemben ezer kérdés cikázott: kik ezek? a gárda? a nemzeti őrsereg? a történelem-szak? de tévedtem. egy -végtelenségnek tűnő- perc után a következő látvány ütötte meg a szememet:

 

 

 

 döbbenetem pedig csak nagyobb lett mikor a szakosztály egy prominens tagját is felfedeztem a menetelők közt, és sebtiben le is fényképeztem, amin büszkén pózol a sok náczi közt:

 

 

fel kell tennünk a kérdést: meddig tűrjük, hogy elharapózzon a fasizmus, meddig lehet büntetlenül viccet csinálni az áldozatok milliárdjaiból???
¡No pasarán!
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rnrszakosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr292290134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jamal_Fraser 2010.09.12. 18:18:47

Hé, az ott nem egy zsidó, aki a nácziakkal pózol?! Kifordult a világ bassza meg!

Kiflee 2010.09.16. 13:19:26

kik voltak ezek amúgy?

Kiflee 2012.10.30. 21:30:23

bazmeg Noked-Lee, erre már több mint két éve nem válaszoltál, te tulok! :)

Noked-Lee 2012.10.30. 21:45:54

@Kiflee: bocsesz :D
há kik lennének? hagyományőrző náczik.

Jamal_Fraser 2012.11.02. 14:42:30

Heh, emlékszem volt egy hölgy, aki még a cikk kapcsán említette, hogy hááát ő annyira nem bír bennünket, a blog miatt se, különösen Nokedlee-t nem, mert ő nagyon fasiszta.

Életemben nem voltam még olyan büszke.
süti beállítások módosítása