Beavatás

2008.12.16. 00:24

    Azon a bizonyos októberi estén otthon ültem...Gépeztem, olvasgattam, számomra ugyanolyan este volt mint a többi. Nem sejtettem semmit, hogy tőlem nem messze egy apró kocsmában micsoda dolgok mentek végbe. Csak később értesültem az "Alapításról". Szívem hevesebben kezdett verni és bizony gyarló módon én is azt éreztem, mint a kamaszfiúk, amikor az idősebb "nagymenőket" figyeli...bárcsak közéjük tartozhatnék. Merész elképzeléseim, mint kiderült, nem volt teljesen alaptalan. Meghívtak maguk közé...engem és a szak egy kíválóságát, a fehér rabszolgatartót.
   Belépésünk napja a mai napig elevenen él emlékezetemben. Aznap ugyanis gólyabál is volt. Éreztem, hogy nem egy szimpla napnak nézek elébe. Már az ebédet is a szakosztály tagjával, a mindíg elegáns és ördögien ravasz Rókával fogyasztottam, ami közben szó-szót, sör-sört követett. Utána gyors átöltözés, majd irány a rókalyuk. Itt Májer barátunk kicsípi magát, csokis Axe, tükörsima arc, semmi esélyt nem hagy a nőknek, mintegy tudatja velük, hogy ma este egykapura fog menni a játék. Minden kő a helyén, indulhat a móka, irány a 100 éves borozó, aminek hallatán mindíg kellemes emlékes sejlenek fel. Kis késéssel, de mindenki befut. Bizony legendás férfiak gyűltek itt össze. Ki ezért, ki azért, de mindannyian prominens személyisek. Ma este én is bekerülhetek...Izgultam kicsit, hiszen egyhangú szavazásnak kellett döntenie, de bíztam magamban és az ő jóindulatukban. Végül késéssel ugyan, de a másik tagjelölt is befut. Tetőfokára hág az izgalom, de meglepetés nem születik, mindketten bekerülünk a kiválasztottak közé, felvesszük mozgalni nevünket, majd áldomást iszunk. A hangulat egyre jobb,fokozatosan oldódom. Komoly filozofálások folynak, sok világmegváltó gondolat merül fel, valamint a klasszikus, avagy kié legyen 2008 "Arany Punci" díja. És így tovább...
   Jó ide tartozni....

A bejegyzés trackback címe:

https://rnrszakosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr98825398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kiflee 2009.01.08. 10:42:12

"Májer barátunk kicsípi magát, csokis Axe, tükörsima arc, semmi esélyt nem hagy a nőknek, mintegy tudatja velük, hogy ma este egykapura fog menni a játék."
ez zseniális :-)
süti beállítások módosítása