Kedves Szakosztálytársak, vagy mondhatnám úgyis, hogy Felség, Tisztelt Miniszterelnök Úr, Kedves Minisztertársaim!

Már több hete szerettem volna beszámolni egy neves eseményről, de a francos blog.hu miatt nem tudtam.

Az esemény pedig nem más, mint hogy az RnR Szakosztály kultúrát fogyasztott. Bizony, ez nem holmi szemét tréfa, mellyel ironikusan kívnom érzékeltetni, hogy lófaszt fogyasztunk mi kultúrát. Igenis fogyasztottunk. Két hete hétvégén vettem ugyanis a bátorságot, és az egész szakosztály nevében elmentem a szekszárdi Munkácsy kiállításra. Na, érzitek már mennyivel műveltebb lett a kollektívumunk? Bizony. Két órás sétám során kellemes képeket nézegettem, és még az igen zsíros belépőjegy sem riasztott vissza (1800 huf, még most is fáj).

Tettem mindezt az alapokmányunk szellemében, melyben benne van, hogy fontos a szakosztálynak a kultúra és művelődés. Igen, alapulásunk óta valóban sokszor voltunk már színházban és hangversenyen. A csövezés rovására is néhol. Ezért gondoltam megosztani mindezt, hogy akkor most levan a kultúra fél évre. Nehogy már lelkiismeretfurdalásunk maradjon, hogy nincs.

A bejegyzés trackback címe:

https://rnrszakosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr761044337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lusta_ 2009.04.05. 22:41:38

Tapsoljuk meg Jamal-t, milyen bátor fiatalember, a követendő példa!

Noked-Lee 2009.04.06. 12:02:56

no és ne felejtsük el, hogy pár hete a szakosztály egy jelentős része végignézte az apácák c. musicalt. bár az is igaz, hogy egy másik része olyan részeg volt, hogy előadás közben kiment inkább kocsmázni...

Kiflee 2009.04.08. 13:17:48

én valahol legbelül megéreztem, az utóbbi időben minden reggel az ásító inas víziójával ébredek.
és azt se felejtsük el, hogy az a másik rész alig talált ki az A épületből.
süti beállítások módosítása