MÁV

2009.11.08. 21:35

Képzeljétek el! Kivételesen utaztam le Pécsre az ÍCÉ-vel. Gyerekek ez valami rettenet! Az egy dolog, hogy most már sztenderd 30 percet késik a vonat, ezt meg lehet szokni, lehet vele számolni, ráadásul a pótjegy árának visszatérítéséből még ihatok is egy Unicumot a restiben.

De az a gusztustalan közönség, ami a vonaton van, az óriási. Megosztom veletek legutóbbi élményemet. Azt már Májerrel megszoktuk, hogy tele van népszavásokkal. De most az egyik őskövület (valószínűleg tiszta internacionalista és munkásőr ingermaradványokkal) velem szemben egy polkorrekt fiatallal kötekedett. A srác (RÁÁC???) mutatja neki a jegyét és mondja, hogy oda szól a pótjegy, ahol ez a vén köcsög ül. Erre az öreg azt mondja, hogy azt kizárt.. blablabla.. majd kultúráltan közni vele: ez a vasút fiacskám! Nem a tanyán vagy! ÓÓÓ hogy metropolita jó k...a anyád! A srác persze bátran elfutott. Jamal valszeg lerendezte volna. Erre természetesen jön a kaller 5 perc múlva, és felhomályosítja az öreget, hogy a helye kurvára a másik kocsiba szól...

Mögöttem a másik sorban egy nagydarab rózsaszín inges köcsög blikket olvas. Kiesik a közepéből a folyosóra vagy 6 lap. Erre megvetően lenéz, megvonja a vállát és ott hagyja. 1 perccel később barna bőrű barátnője elkezd nyivákolni: há ággyá má nekem is me lemárádok! Óhogya.... miért nem tudsz suttogni te gyökér?!

Pár perc múlva oldalra tekintek. Egy kedves szimpatikus fiatalember mellettem olvas. Najó megmenekülte, gondoltam, ez legalább tud olvasni, meg csöndben van. Erre látom mit olvas?? Jehova Tanúi! ÓÓÓ bázz ez meg itt nekiáll engem megtéríteni...

Szerencsére békén hagyott. Egyszer csak valami retkes módon vegyszerszagra lettem figyelmes! De ótvarul.. Közvetlen mögöttem egy fiatal egyetemista lány éppen szedi le acetonnal a körömlakkját.. inkább itta volna meg. Fél óráig kábult mindenki. De neki muszáj volt feltenni az új körömlakkját, mert a pasija várja az állomáson. Leszállásnál meg a kiabálós magyarindián lezúg a vonatról tele pofával, mert nem jutott eszébe, hogy lépcsős, a nagydarab dagadt pasija meg elkezd vele üvöltözni, hogy ne szerencsétlenkedjen már, az egész állomás rajtuk röhög. Ez persze így is volt rendjén. Erre magától értetődő módon megátkozta.

Tehát csak arra akartam felhívni a figyelmet, hogy hihetetlen emberállatokkal vagyunk körülvéve, és mindenki vigyázzon magára!! Énis egyből megittam a restiben egy Unicumot, mert az gyógyszer!

Tegyen mindenki így!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://rnrszakosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr631510170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jamal_Fraser 2009.11.09. 00:02:57

bazzeg, ez az ic egy emberi komposztáló, a rohadó hulladéknak...

a Viking 2009.11.09. 12:18:37

kiürítettük volna, és utána mindketten ittunk volna egy púpos feles vodkát :)
süti beállítások módosítása