Békésen sétáltam hazafelé egyik órámról a Rókus utcából, a nap szépen sütött, a madarak zölden csiripeltek, boldog voltam. Ekkor azonban összedőlt bennem egy világ. Mit kellett látnom? Noked-Lee hajt el mellettem az úttesten...... biciklivel..... Namármost én vele előtte taliztam a rókusban, neki is órája volt. Tehát? Noked-Lee biciklivel jár suliba.

Ugye mindennyian tudjuk, kik járnak kerékpárral egyetemre! Noked-Lee, maga lmp-s! (hogy a klasszikus Kende Péter féle mondatot kicsit átvariáljam)

Tisztázd magad!

A bejegyzés trackback címe:

https://rnrszakosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr12356585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jamal_Fraser 2010.10.08. 21:26:00

Persze hogy elempés, hiszen zsidó a lelkem!

Noked-Lee 2010.10.09. 00:21:12

mit mondhatnék. szeretem az anime sound systemet, a hosszú sálakat, a kötött tarisznyákat, a fültágítókat, az ördögbotozást, és a heti kétszeri betépést.
süti beállítások módosítása