Napi Szilveszter

2011.01.01. 04:23

 Ha ez előbb jutott volna eszembe!

mi lenne, ha mindenki megírná, mi történt vele szilveszterkor! de a lényeg, hogy pont akkor, amikor hazaért!

mivel ezt a felhívást most hirdetem közzé, így valószínűleg csak az én vallomásom lesz hiteles, de legalább ezért nem fogok elnézést kérni! Reményeim szerint, ti, többiek, amúgy is képtelenek vagytok írni (nem mintha az enyém nem lenne tele helyesírási hibákkal), mégis le kell vonni számomra a mai este tanulságát!

igen, idáig süllyedtem, hogy szórakozóhelyen (diszkóban, a SZENES is diszkó jelen esetben) töltöttem az éjfél utáni néhány órát! igen, ez a szégyen még nem esett meg velem, de sajnos ma ennek is eljött az ideje! ezidáig kellemes házibuliban töltöttem az év utolsó napját, amikor nem számított mennyit iszom, mennyit hányok, mennyire vagyok gáz, mert mindenki körülöttem ugyanezt csinálja és valamelyik sarokban úgyis kifekszik! ez bármennyire is Amerikai pités, bármennyire is dekadens, mégis számomra ez jelentette a szilvesztert! idén viszont ki lettünk tiltva mindenhonnan (ez természetesen nem az előző évek bulijaiból fakadt), kivéve persze a Zsoltiékat (aki Pécsett TESIS), akiknél legalább arra lehetőség nyílt, hogy hülyére igyuk magunkat! jelentem, ez természetesen Vasi elvtársnak sikerült a legjobban, akit a tisztelt publikum, nem igazán gondolt a XXI. század legmeghatározóbb gondolkodójának (ezzel egyetértek, viszont a vele való bánásmóddal a legkevésbé sem). mindenesetre a Dream Hall nevezetű szórakozóhelyen kötöttünk ki, ami nem a jerk it out-ról, de még csak nem is a bad romance-ról ismert (gondolom mindenki el tudja képzelni milyen volt a zene). mindezek ellenére jól éreztem magam, mert a sok szervezési probléma, és nem kevés vita után, elmondhattam, hogy a barátaimmal töltöttem a szilveszter estét és mondhatom nektek, hogy két és fél hónap után ( mindazok ellenére, hogy Brux és Kiflee kollégák a lehető "legkielégítőbb" Erasmus társak a világon), mégis igencsak időszerű volt! na de, ne várjon tovább a bejelentés: miután mindenki felhúzta magát azon, hogy mennyire jó arcok a fehérváriak, lenne egy kérdésem: ki ér rá hétfőn este Pécsett (nem Pécsen), hullára hülyére inni magát, ugyanis.... (természetesen nem én fizetek)!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://rnrszakosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr1002551592

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ács József – SZILVESZTEREZŐK 2011.01.01. 10:36:15

A lépcsőház kürtőjében most nem sült hús szaga árad felfelé, hanem hangosra feltekert rock and roll. Visszafordulok, hogy magamba tömjek egy kis paprikás csirkét, mert különben nem fogom bírni az éjszakát. Papírtrombita bőg, mint a végítélet harsonája....

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Droid 2011.01.01. 06:09:13

Én igen cica gyere csak le.

Jamal_Fraser 2011.01.01. 23:55:17

Rám számíthatsz hétfőn, még ha a kongói nagykövettel való vacsorámat kell is lemondanom! (update: nem kongói, ugandai, a kongói kedden lenne)

Luusta 2011.01.02. 11:36:20

én is ráérek, jeee
süti beállítások módosítása