Hova jut a világ?

2011.01.10. 23:59

Azt hiszem a mai napom tapasztalatait meg kell osztanom a kedves Szakosztálytársakkal és az olvasóközönséggel, mivel egyszerre döbbentett meg és csalt mosolyt az arcomra! azt bizonyára mindenki tudja, hogy szombaton visszaérkeztünk Regensburgba és ennek megfelelően nem is késlekedtem soká, így a mai napon munkára jelentkeztem a helyi iskolaszövetkezetnél (most gondolok bele, mennyire kommunista ez a szóösszetétel). a lényeg az, hogy most is a jól megszokott Deutsche Post-nál kaptam lehetőséget a bizonyításra, viszont az eddigiektől eltérően egy másik munkacsoportban. mikor megérkeztem, a műszakvezető odavezetett a munkaterületemre, ahol megjelent egy jól megtermett néger ember, aki a nevemet kérdezte. én természetesen válaszoltam, hogy Boda. ekkor esett le, hogy a mai napon ő lesz az aki dirigál nekem és nem én fogom vele szedetni a gyapotot! ezt a megaláztatást, szegénykém tudatlansága feledtette, ugyanis nem sokkal később odajött hozzám és megkérdezte, hogy véletlenül nem Dél-Afrikából jöttem-e, mivel ott a Boda egy igen gyakori név? értem én, hogy abban az országban Afrikához képest viszonylag nagy a fehérek száma, de nem tudom mit akart ezzel? talán rámnézett, és eszébe jutott, hogy az apartheid borzalmai elől menekült el a családja Európába? aztán mikor válaszoltam, hogy nem, magyar vagyok, akkor megfordult és távozott. azonban itt jön a csattanó a melós dzsekijének a hátán a következő felirat virított nagy betűkkel: "GRUPPENFÜHRER". Ha nem lennék igazán jól nevelt európai műveltséggel rendelkező ember, valószínűleg hahotázó röhögésben törtem volna ki, amikor meglátom egy fekete férfi hátára írva azt, hogy führer, ráadásul Németországban! mindenesetre elgondolkodtatott a dolog, hogy hová jut a világ, hiszen az még oké, hogy az USA elnöke fekete, de lehet, hogy a következő Hitler is az lesz? ez természetesen elég modoros, és nem is azért volt rajta ez a felirat, de engem az a gruppen szó is másra emlékeztet! titeket nem?

A bejegyzés trackback címe:

https://rnrszakosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr22575614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Noked-Lee 2011.01.11. 07:50:41

hehe, jót derültem :)
addig, amíg a führer előtt nincs ott a 'reichs' szúcska, utána meg két s betű, addig azért nincs mit aggódni,

Droid 2011.01.11. 08:20:12

Legközelebb már Obergruppenführer lesz. De hogy van az hogy Bodából sok van Afrikában?

Noked-Lee 2011.01.11. 13:04:47

de azér a bodák mégicsak itt magyarhonban a legmenőbbek: www.bodakozseg.hu/

A csodálatos Óz 2011.01.11. 20:51:33

@Noked-Lee: Bodán minden évben megtartják a Bodák napját! engem is meg szoktak hívni, de eddig még nem jutottam el, de tervezem!

A csodálatos Óz 2011.01.11. 20:52:15

@Droid: Biztos sok a magyar, mint mindenhol!

Kiflee 2011.01.11. 21:36:25

és ma nekem is az említett feka-testvér volt a főnököm! egy másik, nigériai fickó pedig a az anyaghordóm volt...
még mindig jobb, ha dél-afrikainak néznek, mint olasznak. egyszer Ózzal álltunk a buszmegállóban, odajött egy német öregember és megkérdezte, hogy olaszok vagyunk-e. mondtuk, hogy nem. nemrég meg egy cseh lány mondta, akivel együtt látogatjuk Brux meg én a nyelvkurzust, hogy azt hitte ukránok vagyunk. mondtuk, hogy magyarok vagyunk. így megy ez. :)

Jamal_Fraser 2011.01.12. 16:39:56

hehe, engem biztos testvéri szeretettel fogadtak volna a niggerek!

Droid 2011.01.13. 00:57:46

@Jamal_Fraser: Persze tövig érezted volna a szeretet.
süti beállítások módosítása