Vélemények a Félszigetről

2012.08.31. 12:37

Látogatottsági rekordot döntött idén a Félsziget Fesztivál Marosvásárhelyen, így lapunk kicsit körbenézett a sörsátrak között, hogy a csaknem 80 ezer látogató közül elcsípjünk néhány véleményt. Lássuk tehát, kinek hogy ízlett a fesztiválélet:

P. Botond (29)
Én igazából csak a Republic miatt jöttem le, gyermekkorom óta nagy kedvenceim, így ha tehetem, minden erdélyi koncertjükre elmegyek. Nem csalódtam a fiúkban, most is nagyon kitettek magukért, remek koncertet csináltak. Az persze más kérdés, hogy a közönségből pár ortó nagy paraszt folyton bekiabálta, hogy "Ossian!" meg "Kalapács Józsi!". Ezek vajon tényleg nem tudták, hogy hol vannak, vagy csak simán seggfejek?

H. György (60)
Bortermelő vagyok, a Félszigetre is a portékámat hoztam, szerencsére veszik is rendesen. Tetszik a hangulat, a fiatalok barátságosak, jókat lehet velük danolászni. Egyedül az zavar, hogy az unitárius vallásom láthatóan sokaknak szúrja a szemét. No de nem baj, inkább iszok egy kis borocskát.

Georghiana C. (25)
Pincérlányként dolgozom a Félsziget melletti strandon, így ez alatt a négy nap alatt nagyon sok fesztiválozóval találkozom. Többnyire kedvesek, mosolygósak, és kávét vagy sört rendelnek. Persze némelyik srác olyan perverz mosollyal tud rám nézni, miközben felveszem a rendelést, hogy az már szabályosan zavarbaejtő.

V. Gábor (24)
Én ezt nem értem. Székesfehérvárról érkeztem, ahol MINDEN HARMADIK NŐ DAGADT! Itt meg nincsen dagadt nő! Mindegyik csaj kibaszott jól néz ki! Miért van ez? Mivel etetitek őket? Nézd, azt is megbasznám! Meg azt is! Meg azt a kis román kurvát is ! Minden nő kurvajó!

K. Ákos (44)
Fellépőként érkeztem Erdélyországba, egyrészt, hogy megmozgassam kicsit a helyi közönséget, másrészt, hogy tolmácsoljam Orbán Viktor Miniszterelnök Úr személyes jókívánságait, minden magyarnak, bárhol is éljenek a Földön. Ja, és megkérném azt a néhány tagot a tömegből, hogy legközelebb ne skandálják, hogy "Mindent vissza!", mert ez nem az a koncert.

A. Johanna (20)
Bevallom, nekem kicsit csalódást jelentett ez a fesztivál. Azzal a céllal jöttem ide, hogy összeszedjek magamnak valami helyes kis pasit (még az se baj, ha kálvinista), de semmi nem jött össze. Az itteni srácok vagy nagyon teszetoszák, vagy nagyon nem tetszem nekik, pedig most már szinte akárkivel bebújnék a sátramba. Na mindegy, talán majd jövőre.

Octavian R. (26)
Nem lenne rossz ez a fesztivál, csak persze itt is kurvasok a magyar. Az előbb is idejött egy, három pofonnal köszöntem neki, de még azután is odajött, hogy valamit belevakkantson a fülembe azon a kibaszott barbár nyelvén. Szívós kis geci.

W. Angéla (19)
Az ELTE bölcsészkarán tanulok szociológiát, így elsősorban azért jöttem, hogy megtapasztaljam, milyen jó is az, amikor békében élnek egymás mellett a különböző kultúrák, és nincs abból feszkó, hogyha valaki más, mint az átlag. Sajnos azonban csalódnom kellett. Lépten-nyomon nőgyűlölő frázisokat hall az ember, a percenként felzengő "Lesz még Erdély Magyarország" éneklésekről nem is beszélve. Én nem is értem, miért kell szítani a feszültséget?

B. Anita (16)
Nekem nagyon jól telik a fesztivál, pláne most, hogy az előbb nyertem 20 sört a haveromtól. Azt mondta, biztos nem merek smárolni egy zsíros, hányásfoltos pólós, mosdatlan sráccal, de ebben nagyon tévedett. Persze nem volt könnyű, végig kellett hallgatnom egy csomó hülyeséget Mauser-lőszerekről, meg az USA vallási megoszlásáról, de el kell ismernem, úgy smárolt, mint egy igazi olasz szerető!


A bejegyzés trackback címe:

https://rnrszakosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr174743672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Droid 2012.08.31. 17:09:05

Koszonom a szemelvenyeket :D Majd mast is rakjatok meg fel, mert igencsak erdekelne V. Gábor (24) velemenye, meg a tobbieke :D

Jamal_Fraser 2012.08.31. 17:13:09

@Droid: mondjuk kicsit belsősre sikeredett a poszt, lesz még meglepetés a beteg kiráandulásunkról (vers, stb) :)

vmalcsik 2012.08.31. 17:17:49

Ígérem droid megírom a véleményem. Már jól tükrözi az a pár mondat is ami ide ki lett hányva!
süti beállítások módosítása