Ahogy én képzelem

2012.10.27. 19:17

Gordon sietve lépdelt az apró talponálló felé. Porzott már a veséje, így első dolga volt, hogy a pultnál egy betyár-barackot is kért a nagyfröccse mellé, csak utána kezdte keresni tekintetével barátait. Nem volt nehéz kiszúrni őket, Fecó és Atis már partizánra itták magukat, harsányan zengett, hogy "Tör előre a hadsereg". Gordon számára egy pillanat alatt nyilvánvalóvá vált, hogy sürgősen le kell még vernie pár felest, ha utol akarja érni ezt a két részeg tahót.
Ennek ellenére őszinte örömmel lépett barátaihoz, akik az ittas ember lelkesedésével fogadták.
- Gordooooooooon! Ma este nem lesz kordon, hehe! -üdvözölte Atis.
- Mit ebédeltél ma, csak nem Gordon bleu-t? -replikázott Fecó.
- Hát az ebédem tuti jobb volt, mint a tiéd, te éhségsztrájkoló! -vágott vissza Gordi.
- Na ja, szerencsére a voda ízű szeszesital nincs a listán! -nevetgélt a demokrácia őre, majd lehúzott egy kupicával, és nagyot fintorgott.
- No, és megvan már, kinek a faszát szopogathatjuk két év múlva, lányok? -veregette meg barátai vállát Gordon, majd nagyot kortyolt nagyfröccsébe.
- Á, ez az ájtatos manó nem akar félreállni -mondta Atis, majd játékos tockost kevert le cimborájának.
- Na, először is, neked kuss a neved, bikicsunáj, -ezen elheherészett magában egy darabig- másrészt meg én már nyertem választást, szóval neked kéne sűrű nyelvcsapásokkal szárazra nyalnod a seggemet, hogy csurrantsak neked valami pozíciót, értem?
- Na meg a faszom! Épp elég segget ny......
- Hé, hé, hé! Srácok! Baszki, én nem ezért jöttem! -vágott közbe Gordon- A kislányos játékaitokat intézzétek el egymás közt, nekem ma az a célom, hogy alaposan szétcsapjam magam, világos?
- Jó, jó, igazad van- helyeseltek barátai.
- Különben sem akkora dolog ez a miniszterelnökösdi. -mondta, majd lehúzott egy fél sört, amit valaki a szomszéd asztalon felejtett- Fogadok, még nekem is menne.
- Höhö, na persze. -kacarászott Fecó, akinek tekintete percről percre zavarosabb lett.
- Komolyan!
- Szivatsz.
- Lófaszt, ha mondom.
- Mér, mit adnál elő?
- Mittudomén. Valami hülyeséget. Hogy jogállam, köztársaság, vágod.
- Már, bocs, de ezt a vonalat mi visszük a Ferivel, és eddig nem nagyon jött be. -ért oda a mondat végére Atis egy kör búvárral.
- Jó, hát akkor még megfejelem valamivel. Hogy izé, hogy őőő... Várjá-várjá! Megvan! Izé, na, hogy én ilyen független csóka lennék! Tudod, civilek, összefogás, faszomtudja, vágod.
- Bazmeg Gordon, de te kő szoci vagy! -hahotázott fel Feri, akinek szemmel láthatóan már a bárszéken való ülés is komoly erőfeszítésébe került.
- Jó, de párttag az nem vagyok! És akkor mehetne ez a független szakértő blabla.
- Ez sima bukta. Miniszterelnök voltál, baszod, meg nekem voltál miniszterem, te kis csíra, ha nem rémlene.
- Nem emlékeznek már arra.
- Nincs az az Isten, hogy működjön.
- Szerintem meg simán.
- Gordon, ha ezt összehozod, én fizetek neked tíz..., nem is, fizetek neked egy tálca sört bazmeg! -vigyorgott az új ötleten Atis.
- Egy próbát megér! -kapott az ötleten Gordon, és vett egy nagy levegőt a búvár előtt, amit pár másodperc alatt eltüntetett- Na, ne röhögjetek, most hívom, kussba legyetek már! -mondta, de ő is alig bírta elfojtani nevetését. A telefon kicsöngött, majd egy álmos hang szólt bele. Gordon próbált nem figyelni a mellette saját hányásával küszködő Fecóra, és olyan nyugodt hangon szólt bele a készülékbe, amennyire csak tőle tellett:
- Halló, Peti? Szevasz, Gordon vagyok. Tudod, a Bajnai.

A bejegyzés trackback címe:

https://rnrszakosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr464873561

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2012.10.29. 09:24:03

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jamal_Fraser 2012.10.28. 18:56:36

Szanyi azért nem szerepel már ebben a novellában, mert korábban teljesen szétesett és mérgezetten fekszik valamelyik árokban!

The Drunken Master (a.k.a. Eltiron) 2012.10.29. 23:13:48

Szeva nokedli, én sokkal királyabb vagyok, mer már nyár elején voltam a mandiner címlapon ;) Ráadásul nem is a suttíó blogajánlóba, hanem a komoly oldaldobozba, ami csak a legnagyobb parasztoknak van fenntartva. Örülök, hogy még műxik a szako. Zikkájl!

Noked-Lee 2012.10.30. 09:11:08

@The Drunken Master (a.k.a. Eltiron): mi is örülünk, hogy élsz, már azt hittük, elvitt a májad :)
süti beállítások módosítása