Hasonmások III.

2009.10.21. 11:35

tudom tudom, az volt az alapelv, hogy a hasonmások sorozatban mindig valami hírességhez hasonlítjuk a szakosztály egyes tagjait, de ezt egyszerűen muszáj. tegnap mikor agiszintet böngésztem, ráakadtam a sokkoló bizonyítékra, mely felfedi az igazságot: sanyi igazából egy kibaszott raj!!! (nem, a raj egy kibaszott sanyi) nem is húzom tovább az időt, jöjjön a kép:
























durva mi? bár én feltételezem, hogy itt nem egyszerű hasonmásról van szó, hanem az első kép voltaképpen a 12-13 éves sanyit jelenti, aki akkor még shukár, faintos,  gyémántos herceg volt, és persze nagyon raj, aztán töri szakra kerülve alkalmazkodott az itt uralkodó politikai áramvonalhoz. röviden: viking, magyarázatot követelünk!

A bejegyzés trackback címe:

https://rnrszakosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr551465121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

brux_88 2009.10.21. 12:08:35

de akkor ez azt jelenti, hogy én meg liberális rajfan vagyok...Jóég! lelepleződtünk...minyilvánult politikai identitásunk is Viking!

Jamal_Fraser 2009.10.21. 23:45:19

Hiába volt minden?! A pártfinanszírozás?! A sok zsidózás?! A boldog kommunistaégetések?! Nekem senkim sincsen... A egyik legjobb cimbim is... egy.. RAJ! Most látsz utoljára!

Jamal_Fraser 2009.10.21. 23:46:09

Jah, emg ez tudjátok mit jelent? Pesten hány a magyar? Nah hány?

...0...

Noked-Lee 2009.10.22. 10:02:17

bazz, ebbe bele se gondoltam...
budapesten senki se magyar, hej! senki se magyar...

a Viking 2009.10.22. 13:46:33

ez nem igaz! a cigányok ugyanolyan magyar emberek mint mindenki más... nem lehet pusztán bőrszín alapján valakit alsóbb, vagy felsőbbrendűnek titulálni. És ahelyett, hogy tisztelnéd a kultúrájukat, inkább azzal vádolod őket, hogy feladják identitásukat és holmi északi viking fattyaknak álcázzák magukat. Meg amúgy is: Miért akarna valaki a kihalófélben lévő, identitását elvesztett mongolokhoz tartozni?! (sic!)
süti beállítások módosítása