...akkor írnék is egy posztot annak egy vállfajáról, az msn-modorosságról. az emberek modorosság itt tud csak igazán kiteljesedni, ezért még ennek is csak egy részletét elemzem: az msn-nevet és kiírásokat. lássuk tehát az alfajokat:

1. a nyafogó
ő az, akiről mindig tudjuk, milyen vizsgái lesznek, milyen kurva sokat tanul, 4 napja nem aludt, meghalt a gekkója, és reggel még a lábára is ráléptek a buszon. minden szar. íme egy tipikus (de természetesen általam generált) példa:


2. a youtube-man
aki mindig belinkel egy videót, amit SENKI nem néz meg. ezek után valószínűleg üzenetben küldi a linket, és addig rágja a füled, hogy megnézed, hogyan botladozik egy részeg kutya, vagy hasonlók.



3. a szerelmes
az összes modoros msn-ező közül toronymagasan ezt rühellem a legjobban. egy srác ne rakjon ki szívecskét, de még annyira se rakjon ki pirulós szmájlit, ami a gázság csúcsa! de persze lehet mélyebbre süllyedni: számoljuk nyílvánosan az együtt töltött napok számát(egy ismerősöm 1141 napnál tart...), és nevezzük nyuszimnak, vagy szívemnek a "kedvesünket" (ez a szó is milyen modoros már). És persze használjunk egy rakat emotikont.



4.a szerelmi-bánatos
de persze a szerelem gyakran vége szakad, és akkor jönnek a very-very sad kiírások, ahol a partnerek "nagyon burkoltan" üzengetnek egymásnak.



5. E/3
szintén idegesítő alfaj az E/3-as csoport. jellemzője, hogy folyton egyes szám harmadik személyben beszél magáról. tehát nem: 'elegem van', hanem a sokkal elegánsabb 'elege van'



6. az idézetes lány
a) megmosolyogtató kedvencem az idézetes lány, aki nap mint nap más baromsággal bölcsességgel kápráztat el, személyes üzeneteit olvasva mindig úgy érzem: ma is tanultam valamit.


  b) ehhez azonban időnként hozzátartoznak az angol nyelvű idézetek és persze dalszövegek is. többnyire ezek kb. annyira értelmesek, mint az én példám, de közös jellemzőjük, hogy szörnyen szomorúak.



7. a buli királynő
ugye ismerős? a csaj (de végülis srác is lehet) kötelező jelleggel beszámol minden bulijáról. persze ez csak a külvilágnak szól, valójában kb. havonta egyszer bulizik mondjuk 8tól éjfélig, de egy héttel előtte már készül rá, és még két hétig visszautal a partyra, így azt az érzést kelti, hogy folyton-folyton pörgésben van.



8. a modor-karácsonyfa
és végére másik kedvencemet, a modor karácsonyfát, aki szabályosan teleaggatja magát az emotikonokkal és angol szavakkal, rövidítésekkel. ha csak lehet, ezt használja. igyekszik kihasználni a számára üzenőfalként szolgáló 'személyes üzenet' minden egyes karakterét, talán ezért is a sok a kis biz-basz. a karácsonyfa szinte blogot vezet msn-jén, mindig tudjuk, mit csinált tegnap, és azt is, mire készül holnap. de mielőtt megsértődne egy ilyen egyed, azért megjegyzem, hogy én mindig jót röhögök rajta.




ennyi lett volna, ha kifelejtettem volna valamit, leszarom, írjátok meg ti szívesen várom kommentben a továbbiakat!

A bejegyzés trackback címe:

https://rnrszakosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr981647261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a Viking 2010.01.05. 10:02:21

És egyébként való igaz! Tényleg ilyenek garázdálkodnak a neten... ezek azok a fazonok általában, akik napi hétszer nézik az iwiwet, hogy változott-e valakinek valamilyen állapota, és gyakorlatilag msn-en élik társadalmi életüket. Aztán mikor találkozol vele élőben, csodálkozik, hogy jééé... hangot is ad a partnere. Botrány. persze élőben meg sem bír szólalni és kommunkiációs analfabéta. Nem így van?

Kiflee 2010.01.05. 10:34:22

Nokedlee igazán aktív mostanában, remek írás. Agya továbbra sincs, ha ezeket az energiákat mondjuk Petőfi költészetének kutatására szentelné, valószínűleg már MTA tag lenne, de így jobban jár az emberiség és mi is.

Lusta_ 2010.01.05. 10:34:54

Grr, megint nem kattintottam át a nevet, én voltam a felső.

A csodálatos Óz 2010.01.05. 16:30:00

Tényleg beteg vagy, amúgy Kifleevel értek egyet! NINCS AGYAD!!!

Droid 2010.01.05. 18:55:46

Szelíd Modorosok Klubja szeretettel vár Téged Noked-Lee!

wertzui1987 · http://elmetomfa.blog.hu 2010.01.05. 18:58:19

Én gondoltam iwiw-re kéne csinálni egy demonstrálók vs. kormányerők alkalmazást:
Lehetne pl.: Demizson Gábor macskakővel kedveskedett Débi Lászlónak, Küldj neki egy rendőrségi lovasrohamot!

wertzui1987 · http://elmetomfa.blog.hu 2010.01.05. 18:58:54

Előző kommenthez annyi hogy igen modoros lenne...

Noked-Lee 2010.01.05. 19:15:50

ez nem rossz, rucsi! azért látszik, hogy droidként nem mertél jó poént elsütni, oda lenne az imidzsed

Jamal_Fraser 2010.01.05. 21:05:38

ne kommentbűnözz, inkább tanujjá Nokdeleeke!

stulquec 2010.01.05. 23:12:17

Zikkálj! Holnap lezikkulok végre pécsre! Készüljetek:) Már fél éve nem hánytam pécsen! Bepótolom!

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2010.01.29. 08:05:00

ne használd az msn kliensét, más im program nem írja ki tüncibünci módon a szarságokat.
érdekes ismerőseid lehetnek egyébként.

ratman_ (törölt) 2010.01.29. 09:33:50

"az emberek modorosság itt tud..." azért egy posztot igazán át lehetne nézni beküldés előtt, meg nem ártana a mondatokat is nagybetűvel kezdeni. Ez a "kiírásokat" is elég gyerekesnek hat. A téma tényleg jó, de maga a poszt kettes.

Noked-Lee 2010.01.29. 10:13:15

@Bachterman: én az msn-t vágom, de gondolom yahoon meg más bizbaszon is meg vannak ezek. a példák amúgy fiktívek, de kb csak a neveket kellett átírnom, szal jah, tényleg érdekes ismerőseim vannak. :)

@ratman_: nem használok nagybetűt. a nagybetűk évszázadokon át elnyomták a kisbetűket, itt ez ideje a demokráciának. felelhetek még a 3asért?

Daemona 2010.01.29. 10:21:49

Magyarul: legyen bármi is a személyes üzeneted, ha van olyanod,akkor már modoros vagy? Nem ellenségeskedésből kérdem, csak nem igazán hagytál lehetséges variációt a személyes üzenet (szerinted) elfogadható formájára.

Noked-Lee 2010.01.29. 10:31:00

@Daemona: hm, jó kérdés. sztem mondjuk egy informatív közlés, egy ízes anyázás, vagy stílusos önfényezés nem számít modorosnak. de lehet csak azért mondom ezt, mert én ezek közül szoktam válogatni. de biztos ami biztos, gyorsan töröltem a személyes üzenetemet. :)

ellenszenvesfigura 2010.01.29. 11:24:29

@Noked-Lee: az első típushoz érdemes hozzáfűzni, hogy ahhoz képest, hogy mennyit kell tanulnia, természetesen egész nap fenn van, "elfoglalt" üzemmódban.

meg meg lehet még említeni azokat, akik "nem vagyok itt", durvább esetben "ne írjá bazmeg" jeligével vannak fenn egész nap, netalán kizárólag az "elfoglalt" és a "nincs a gépnél" állapotban vannak jelen.
(pl. akiket bemásoltál ide, mind ELFOGLALTAK. lol,rofl,stb)

@Daemona: mind modorosak vagyunk.

vincere 2010.01.29. 11:38:06

tényleg van olyan, aki számokkal jelzi ki, hány napja van együtt a "párjával"?!
egyébként tetszett a poszt, youtube linket még én se néztem meg, soha.
érdemes lehet egyszer a Facebook status-ról is írni egy dolgozatot, az se semmi.

vincere 2010.01.29. 11:39:01

@Noked-Lee: online én se használok nagybetűt a mondat elején :-)

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.01.29. 13:21:58

Világbajnok poszt, megéri a kattot :)) a helyesírás-nagybetű meg a te dolgod, az internet szabad.

A nyafogók annyira szomorúak meg szerencsétlenek mindig, hogy egy idő után nem hiszel nekik, és ha tényleg baj történik, akkor sem. Nagyon dühítőek.

Jamal_Fraser 2010.01.29. 13:57:16

@Noked-Lee: kaptál azért rendesen kolléga, ahogy látom. Érdemtelenül, de a Tibi blogján is mindig ez van: beduzzognak akik magukra ismernek. Hehe. Én imádok magamra ismerni a Tibi blogján, nem értem ők miért nem.

Noked-Lee 2010.01.29. 14:00:28

köszönöm szépen, életem egyik csúcspontja ez a nap. :)
amúgy tegnap öcsém msn-jén láttam egy srácot, akinek 16 (!) szív volt a személyes üzenetében. ez asszem új rekord.
ja és vincere, sajnos elég sokan vannak, akik számolják...

Frucsasz 2010.01.29. 14:18:39

Ez eszméletlenül beletalált, gratulálok :). Minden egyes ismerősöm beleillik valamelyik kategóriába. Én a jófej rockersárcokból férfiatlan zombi nyálgéppé vált <"szeretlek cicám, nagyon hiányzol, a te Ferid" + sok-sok szív/virág/csók > kategóriát rühellem a legjobban...

Maestro 2010.01.29. 14:41:13

a legjobb aki használja az msn plus-t, és mindenféle színekbe pompáztatja a nevét.
[b][c=9]J[/c][c=8]o[/c][c=7]c[/c][c=6]i[/c][c=5]k[/c][c=4]a[/c][/b]

ellenszenvesfigura 2010.01.29. 14:46:39

@Frucsasz, az őzikelány: azok a jófej rockersrácok valószínűleg egyébként is zombi nyálgépek voltak, csak nem mutatták feléd.

Kiflee 2010.01.29. 14:47:03

mi ez a komment-áradat, hova rakták ki az írást?

Noked-Lee 2010.01.29. 14:57:25

@Kiflee: modoros blogra. ahova mehetnél te is a hülye orros szmájliddal :)

vincere 2010.01.29. 15:23:08

@Noked-Lee: bizony, úgyhogy reszkessetek :-))

nem tudok még lejönni erről a napszámolós témáról.

Lenry 2010.01.29. 16:07:22

magamra ismertem az egyik pontban :)

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2010.01.29. 17:56:11

Hehe, anno pár éve amikor megtaláltam az egyedi név megadását a partnerekhez, a smiley-k kikapcsolását az üzenetekben és a személyes üzenetekben, a beszélgetés betűtípusának felülbírálását, a rezgő üzenetek és hangok engedélyezésének és autolejátszásának kikapcsolását, a színkódok tiltását...

sokkal jobban és értelmesebben lehetett használni az msn-t.

Amíg át nem váltottam a Mirandára :)) Mert ott még jobb.

A poszt különben jó, megérte átjönni modorosról.

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2010.01.29. 18:42:10

Az ilyentől én elvenném a számítógépet. Egy bizonyos korig még elfogadható (nekem is volt csicsás nevem, meg kiírtam minden szart), de eljön azaz idő, amikor ez már ciki.

SilverBlackCat · http://silverblackcat.hu 2010.01.29. 19:40:37

Egy élmény volt olvasni,kb mindegyik tipust képviseltem már msn-es pályafutásom során.:D
Kiegészíteném még egy párral.
Van a szentimentalista tipus,jellemzője hogy a személyes üzenete 3 pontból(...) áll.
Vannak az 1 szavas személyi üzenetesek,ennek a lényege,hogy a többi ismerősnek gőze nincs mi a mondanivalója,de biztos valami nagyon személyes.Saját tapasztalatok alapján pl.:buborék;tündérmese;álom;stb)
Továbbá vannak még akik hangutánzó szavakkal szeretik kifejezni magukat pl:oooh yeaaaah;juppppíííí;áááááá
Erre lehet mondani,h nagy az isten állatkertje.:)

brux_88 2010.01.29. 23:35:21

o/o/o/...fasisztafelvonulás külön kategória?...

Hypercube 2010.01.30. 14:35:21

Helló kedves Noked-Lee a kockákat lehagytad :)

Noked-Lee 2010.01.30. 15:08:07

@Hypercube: ok, akkor itt egy sebtiben írt példa:
Ranger86 - wow
:)

balage_81 (törölt) 2010.01.30. 18:52:42

@ellenszenvesfigura: azok a legnagyobb faszfejek, általában lányok csinálják szerintem. de lehet hogy csak velem szemben:)

vasziljevics 2010.01.30. 22:22:55

azért ez az ozone-link a kettes számú prototípusnál odabaszott... alig térek magamhoz.

Vágási Matyi 2010.01.31. 20:36:34

Mindig kint van nála, hogy éppen mit csinál, hova megy. Alszik, sportol, iszik, ilyenek. De az MSN-ből nem lépne ki.

Van olyan is, aki mindig kiírja, hogy jöjjenek már át hozzá inni. Ilyenkor kikerülnek a vásárolt piák nevei is a személyes üzenet sávba.

És természetesen van még az utazó - általában csaj -, aki nyáron kiírja, hogy még 1 hét görög. :)

kicsibuta 2010.02.01. 14:46:28

Asszem, régen én egy picit beleillettem az 5. kategóriába. :) Az volt kiírva a nickem mellé: "Fonal elveszt." :) Már vagy egy éve semmi sincs kiírva, de ha két hétig hanyagolom az MSN-t, amikor végre felmászom, a partnereim rendszeresen így köszöntenek: "Nemcsak a fonal veszett el, hanem te is!" Amúgy a kiírás arra utalt, hogy az itteni nickem tökéletesen fedi a valóságot... :)

hemill 2010.02.21. 13:08:39

tökéletesen lefedted az egész msn körömet :D
imádom az olyan kiírásokat, amikor tényleg már-már blogot vezetnek eggyesek...
én sem szoktam általában semmit kiírni, csak nagyon néha, ja viszont azokat kifelejtetted akik berakják az éppen hallgatott zenéjüket :)

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.06.26. 00:36:21

hatalmas írás, persze lehet tovább is szőni: én az az idegesítő kategória vagyok, aki néha a teljes nevét is átváltja valami szóra és anonim profilképet rak ki, úgyhogy amikor ír valakinek, az illető kénytelen megkérdezni, hogy 'ki vagy', amennyiben az emailcím nem ismerős :)
süti beállítások módosítása