Fefinnyák alkot

2010.09.22. 23:01

az imént épp fefivel msn-eztem VALAKIRŐL (szerintem a beszélgetésből kiderül majd, hogy kiről), és itt nyomott el fefi egy olyan dumát, amit szerintem érdemes elolvasni:

mocskos Fefinnyák ©®™ (pártszerűtlen_magatartás) üzenete (22:51):
*aha
azt osztotta nekem is, meg hogy mennyi baj van velük ott a környéken is
aztán meg két percre rá hogy a rasszizmus csúnya dolog, meg hogy akkor szerintem ki kéne őket írtani? meg hogy ők is már mióta itt élnek, nekem meg lehet h. szláv/német/török őseim vannak akkor nem is vagyok magyar? meg hogy ő azt sajnálja hogy lehet hogy az a cigánygyerek, aki napközben az iskolában, éjjel az utcán terrorizálja az embereket, lehet hogy pont ő fedezte volna fel a rák ellenszerét
WRP üzenete (22:52):
*jajj igen:D
mocskos Fefinnyák ©®™ (pártszerűtlen_magatartás) üzenete (22:52):
*eszem faszom megáll
WRP üzenete (22:52):
*ezt nekünk is ezt nyomta
*alig demagóg faszság
mocskos Fefinnyák ©®™ (pártszerűtlen_magatartás) üzenete (22:53):
*ja
*és mivan ha pont hitler vagy mussolini fedezte volna fel a rák ellenszerét?
WRP üzenete (22:53):
*:D:D:D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rnrszakosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr922316621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kiflee 2010.09.23. 14:55:41

perszehogy a többségi társadalom a hibás, má´ ezer éve...

Jamal_Fraser 2010.09.23. 16:40:01

@Kiflee: távozz tőlem, Rasszizmus!

Droid 2010.09.24. 21:36:48

Herzog Máriára a cigánygyereket csak a társadalom, a tanárok, a közösség teszi tönkre!!!

a Viking 2010.09.25. 23:03:35

én hallgatok Herzog Máriára! Civilek Herzog Máriáért!
süti beállítások módosítása