Középtávfutás 5 percben

2013.07.28. 23:07

Szia, Herczeg Patrik vagyok, középtávfutó.

800 és 1500 métert futok, a 800 az erősebb számom. 800-on 1:44.88 az egyéni csúcsom, 2010-ben futottam a szófiai Grand Prix-n.

Pici korom óta futok, bár apám focistát akart faragni belőlem, mégis inkább futó lettem, mert nagyon önfejű gyerek voltam. 10 éves koromtól Pozsonyban élek, a sportgimiben érettségiztem. Korosztályos válogatott voltam 12 éves koromtól, a felnőttek között is kerettag vagyok, illetve voltam.

Mert tudod fél éve csúnyán meghúztam a derekamat, megműtötték, jelenleg is tart még a rehabilitáció. Úgyhogy egyelőre nem versenyezhetek, sajnos. Nagyon nehezen viselem a dolgot, lehet örökre derékba tört a karrierem. Tudod, ez a piálás amolyan búfelejtő-tevékenység… Tudom, hogy nem ez a helyes út, de néha egyszerűen jól esik a pohár fenekére nézni. Ráadásul a derékfájásra is pozitív hatással van.

Míg versenyeztem, sokat utazgattam Európa-szerte, ahhoz képest ez most elég nagy változás. A legjobb sportoló barátom egy dán fiú, Thomas Olsen. Általában ő szokott a szobatársam lenni a versenyek idején, tavaly is vele laktam Berlinben az Európa-bajnokság alatt. A példaképem Paavo Nurmi, ő egy finn futó volt, a múlt század első negyedében volt sikeres. A mostani futók közül Kipketer a kedvencem, ő pár éve vonult vissza. Kenyai származású, de dán színekben versenyzett. Wilson Kipketer.

Tudod, én nem vagyok előítéletes. A sportban nem számít a származás, a bőrszín. Csak a teljesítmény számít.

Ja, bocsáss meg, ők a magyarországi barátaim, egyetemisták, egy fesztiválon ismertem meg őket. Történészek, bohém figurák. Szeretem a történelmet én is. Nagyon örülök, hogy úgymond értelmiségi barátaim is vannak, sokat lehet tőlük tanulni. Évek óta tartjuk a kapcsolatot, mindig nagyon szívesen jönnek hozzám.

Ja, nem, ez a srác nem velünk van, csak ma este akaszkodott ránk… Figyelj csak, nem nagyon tudok még táncolni, de erre a lassú számra bemehetnénk, ha van kedved. Ki tudja, mikor táncolhatsz legközelebb egy szlovák válogatott középtávfutóval.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rnrszakosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr575430512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Noked-Lee 2013.07.28. 23:49:23

szépen kidolgozott! :)
és mondd patrik, nem gondoltál arra, hogy inkább magyar színekben versenyezz?
meg az is érdekelne, hogy van-e valami terved a versenyzés utáni időkre?

A csodálatos Óz 2013.07.29. 07:02:35

És Patrik, te soha nem használtál illegális szereket? mi a véleményed az utóbbi időben kirobbant doppingbotrányokról?

Jamal_Fraser 2013.07.29. 13:20:12

Te nem voltál részeg Búcson múlt héten pénteken? Az nem volt épp sportemberhez méltó!

Noked-Lee 2013.08.01. 15:30:01

ja, amúgy meg tudod mutatni a műtéti hegeidet? aaaaaaaannnnnyira begerjedek a sebhelyektől!!!!
süti beállítások módosítása