Kiflee focis térképe (lásd alább) engem is inspirált (úgy tűnik, egymás múzsái vagyunk), így én a következő témában készítettem egyet: Melyik országgal hány mérkőzést játszott eddig a magyar labdarúgó válogatott?
A jelölés a térkép alján látható, magyarázatként annyit fűznék hozzá, hogy a Csehszlovákiával játszott mérkőzéseket Csehországnak, a Jugoszláviával játszottakat Szerbiának számítottam, az NSZk és NDK meccseit pedig összeadtam és Németországnak adtam.20120125125027!Blank_Map_of_Europe,_Burma_Ascension.png

 

Mint látható, leggyakrabban a közép-európai térség államaival játszottunk, bár engem meglepett a Svájccal vagy épp Svédországgal vívott csaták magas száma. A nemzeti tizenegy eddig egyébként 886 hivatalos mérkőzést játszott, a legtöbbet Ausztriával, összesen 136(!) meccset (40 vereség és 30 döntetlen mellett 66-szor mostuk fel a labancokkal a padlót).
Koszovóval eddig nem is játszhattunk, hiszen a FIFA még nem ismerte el, viszont ezt leszámítva ha jól nézem Már csak két európai állam van, amivel még nem találkoztunk: Feröer és Gibraltár. Előbbit pedig hamarosan kipipálhatjuk, remélhetőleg hibátlan eredménnyel.

A bejegyzés trackback címe:

https://rnrszakosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr695834412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kiflee 2014.03.03. 19:23:42

a szutyok svédekkel szinte állandóan összesorsolták a válogatottat az utóbbi 20 évben.

gabesz7004 2014.03.06. 22:39:01

Van egyeltalán most olyan ország, aki ellen bizton állíthatnánk hogy győzünk?

Kiflee 2014.03.08. 11:19:13

szerintem a világranglista utolsó 20-30 helyezettjét - köztük Dél-Szudán, Kambodzsa, Cook-szigetek, Bhután, Tonga, Pápua Új-Guinea, Kelet-Timor, Brit Virgin-szigetek, San Marino, Montserrat - még a Kaposvár is simán legyőzné. :)

gabesz7004 2014.03.09. 13:50:25

@Kiflee: Á, ez sajnos kizárt! :(
süti beállítások módosítása