Elvanagyerekhajátszik

2009.05.30. 10:15

tegnap találtam egy vicces kis oldalt, amivel kb. egész délután elvoltam (végülis ráérünk, mi dolgunk lenne?). szóval úgy gondoltam, megosztom mindenkivel a tegnapi nap terméseit, és a szakosztály tagjara némileg jellemző képeket feltöltöm. menjünk abc sorrendben, nehogy vita legyen.
1. Brux: ez azt hiszem kommentár nélküli, mindenki emlékszik arra a meccsre.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Jamal: csak hogy kifejezzük vérmérsékletét

 

 

 

 

3. Kif-lee és az örök kérdés (akartam paintbe egy kis cigánybajszot rajzolni hozzá, de lemaradt, képzeljétek hozzá):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Lusta, pontosabban Mászás Béla, a tökéletes úriember:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Májer, és a saját márkás terméke:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


6. következik Óz, és a számára ideális cigi:


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

és végül Viking, vagyis nyi:

A bejegyzés trackback címe:

https://rnrszakosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr721152819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

brux_88 2009.05.30. 19:23:03

azért kicsit fáj, hogy nem minyi nyerte a master of word jokes kifejezést...

kiflié különösen jó...:)

Jamal_Fraser 2009.05.31. 11:42:38

bazmeg, mekkora, repect :! XDXD

Jamal_Fraser 2009.05.31. 11:43:10

Nekem Lustáé tetszik.
süti beállítások módosítása