Igen, én ott voltam!

2009.08.26. 05:13

Drága Barátaim!

Olyan élményben volt ma részem, amiről 11 év óta álmodom. Igen, én ott voltam ma este, mikor a Debrecen magyar sporttörténelmet írt! Mert azt írt!!! Igen! Újra magyar csapa a bajnokok ligája főtábláján!

Már napok óta futball-lázban égtem. Izgultam. Úgy mint 11 éven keresztül, amióta focit nézek minden áldott augusztusban, hogy most kijut egy magyar csapat is az elitkörbe. Ott voltam ma este a Puskás Ferenc Stadionban, eleinte furcsa volt. BL plakátok mindenhol... aztán a fekete leves..... Platini Úr új rendelete alapján NINCS SÖR AZ UEFA TÉTMECCSEKEN! DE túltettem magam rajta. Remegett a lábam. Az odavágó óta alig jött meg a hangom, de mégis... fradista lelkem ellenére teli torokból üvöltöttem hogy: hajrá LOKI! AZ első félidőben végigfutott a meleg húgy a lábam szárán, aztán eszembe jutott: mit gondolna egy Viking a helyzetemben.... basszus... innen nincs mit izgulni, nyertünk. Bákker! lefociztuk a bolgár bajnokot! A stadion őrjöng, mindenki magából kikelve ünnepel! Ez az az érzés, amit sosem fogok elfelejteni! Könnyfakasztó élmény volt!

Hajdú B. István azt mondta: felnőtt egy nemzedék, akinek nem volt jelentős sportélménye. Akinek csak meséltek az öregek a 95-ös fradiról! Ma reményt adnak az új generációnak! Igen... ez a mai este örök élmény, bekereteztetem a jegyemet és büszkén fogom mesélni, hogy igen, én ott voltam, mikor a magyar futball, és vele együtt a nemzet emelkedésnek indult.

Igen! Én ott voltam, és ott is leszek!

A bejegyzés trackback címe:

https://rnrszakosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr551338841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Noked-Lee 2009.08.29. 22:20:23

mázlista... mindesetre persze én is nagyon szurkolok a debrecennek (amíg össze nem kerül a maccabi haifával, bocsi)

a Viking 2009.08.31. 19:31:44

lehet hogy majd a legjobb 16 között összekerülünk velük =D

Kiflee 2009.09.15. 21:18:37

életem legnagyobb futballélménye mostmár az, amikor Huszti berúgta a 11-est a svédeknek.
süti beállítások módosítása