A gugli is náczi!

2010.01.30. 14:08

"ők tehetnek mindenről, mindenütt ott vannak, tönkretesznek mindent..."
                                                                             /Sickratman/

a minap el akartam olvasni pár érdekes esszét a zikkuratokról, ám majd lefordultam a székről, mikor a 'zik' beütése után egy egészen félelemkeltő szót ajánlott a google:

 

 

 

 

 

 

 

 


ezen ledöbbenve tovább kezdtem kutatni, és beírtam a keresőbe a köztiszteletben álló elnök asszony, lendvai ildikó nevét:

















nem elég, hogy a guli egyszerűen lezsidózza, még holmi plasztikát, botoxozást, meg cenzori múltat is felemleget. dühtől kipirosodott arccal írtam be egy másik milf, dávid ibolya nevét:

 

 

 

 

 

 

 




igaz, itt elsősorban a képviselőasszony idomait kínálja a gugli, azért nem hagyja ki itt sem a lehetőséget egy ízes zsidózásra. lássuk retkes attilát. talán nem lep meg senkit az eredmény:









najó, gondoltam emelni kell a tétet. mi a helyzet vonácival? bevallom, olyan ajánlatokat vártam, hogy 'heil, herr vona!' meg 'vona gábor egy királytigrisen', ehelyett ezzel szembesültem:

















alig hittem a szememnek! már vona gábor se elég magyar ennek a fránya google-nak? utolsó mentsváram a führer volt. gondoltam, ha orbánt is lezsidózza a gugli, akkor bizony itt egy virtuális eichmannal van dolgunk. de nem ez történt:

 

 

 

 

 

 

 

 


váltott egyet, és átnyergelt cigányozásra...
szóval felszólítom a szakosztályt, hogy enetúl kizárólag yahoo-t használjunk. és persze sürgősen határolódjunk el, és hívjuk vissza a bodáinkat az utcáról.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://rnrszakosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr161714730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kiflee 2010.01.30. 20:14:33

még hogy "magyarországi antiszemita értelmiség". könyörgöm, még a google is zsidózik... mindenképpen támogatom Noked-Lee ötletét.

Droid 2010.01.31. 13:53:46

Sztem a nácizmus nem poénos. Én egyáltalán nem találom mulatságosnak az Au-s vicceket.

a Viking 2010.01.31. 16:01:25

contra: ha Tarantínó brazil lenne, akkor ő lenne Tarantínnyó :)
süti beállítások módosítása