Zabáljuk együtt update!

2010.02.09. 15:12

Nos monarciából (ezért arom kis betűvel) egy lesajnáló nemmel válaszoltak arra, hogy tartanak-e torkos csütörtököt.

Nokedlee említett egy Rock 'n Roll nevű éttermet, ezt én nem ismerem úgyhogy te dolgod felhívni őket.

Fekete lovag Jamal ajánlásával, hadd ne kelljen azt se nekem Jamal ,Brux, Viking ti ugyis arrafelé laktok kérdezzétek meg. bár sztem ők ilyet ugyancsak nem csinálnak..

A bejegyzés trackback címe:

https://rnrszakosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr281742856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kiflee 2010.02.09. 15:48:33

nekem a listán szereplők közül a kezdőkör étterem szimpatikus, meg szerintem az viszonylag olcsó is lehet. persze a rock and roll étterem szerintem is nagyon jó lenne.
süti beállítások módosítása