Nincs mit

2010.02.19. 09:18

tegnap este belga koncert után sikerült elkapnom a tagokat, amint épp a kisbuszba pakolták be a cuccaikat. nekem régóta szívfájdalmam (mint gondolom sok más törisnek is), hogy a királyok a házban c. remekművet koncerten csakugyan mellőzik.nekem ez volt az 5. belga koncertem, de még egyszer sem játszották. így aztán betámadtam őket, és lezsíroztam velük, hogy egyetemi napokon játszák le, mert bizony nagy rá a kereslet. szóval, mikor penen felcsendül, hogy 'a szent turul nemzettség...', akkor a szakosztály minden (de legalábbis a jelenlévő 4-5) tagja tudni fogja, hogy én, egyes-egyedül én tettem ezt lehetővé ezt az élményt. nem kell hálálkodni.

ui.: ja, és tokyo azt mondta, hogy hamarosan megjelenik egy új töris számuk. fákkje!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://rnrszakosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr151772483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

The Drunken Master (a.k.a. Eltiron) 2010.02.20. 02:56:21

2 hete az ajtósi düreren lenyomták a számot:) ott voltam :P
süti beállítások módosítása