Tegnapi színes

2010.03.07. 13:00

a pécsi helyijáratokon utazva sok érdekes arcot lehet látni.
lehet itt találkozni diplomás, 4 nyelven beszélő, jótékonysági alapítványt vezető buszsofőrrel, weisz nevezetű ex- uránbányász, ex-pmfc-s alkesszel, jó pár gyp-ssel, és fehérhegy felé utazva... egyéb színes egyéniségekkel.
tegnap volt szerencsém elkapni egy fiatalabb (F) és egy idősebb (I) színes egyéniség beszélgetését:
I: helló! teszkóba voltál?
F: ja, igen, csak egy kiló kenyérért.
I: ja igen, én is csak kenyérért, de há minden olyan drága, há most is hány ezer forintot otthagytam!
F: hát a kenyér azért nem kerül annyiba...
I: najóvammá, de tudod te, mennyibe kerül 4 karton cigaretta?!

ókérem. így már érthető.

A bejegyzés trackback címe:

https://rnrszakosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr731815928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

brux_88 2010.03.07. 16:34:49

szerintem ehhez nem kell buszra ülni...Ez simán lezajlik minden héten Vasy és Óz között...

A csodálatos Óz 2010.03.07. 21:45:28

A kis buzerantról van szó, aki jelenleg szegényebb mint én? pedig basszus nekem 5 Ft-om ...
süti beállítások módosítása