Na ezér a ziviv!

2010.04.08. 23:42

mostanában sokan rágják a fülemet, hogy miért nem váltok fészbúkra. mert hogy már az a trendi, a fiatalos, a felhasználóbarát, ráadásul ott megtudhatjuk, hogy fogunk-e dugni ma, meghal-e óz néhány éven belül, meg hasonlók. ha viszont olyat találtam a már mindenki által lesajnált iwiwen, ami úgy gondolom, megfordíthatja a jelenlegi tendenciát. alkalmazásoknál ugyanis rábukkantam erre a gyöngyszemre:











mondanom sem kell, azon nyomban felvettem az alkalmazást, és egy percen belül kézhez is kaptam a mai nap bölcsességét (ami meglepetésemre nem az volt, hogy "béke legyen a családban"):

"Az összetűzés mindig a második szóval kezdődik."
(Joshi Bharat)

így mindenkinek javaslom ezt a remek lehetőséget, ha szeretnétek tanulni ettől a kisuvickolt cigánytól keleti bölcstől.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://rnrszakosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr741906092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wertzui1987 · http://elmetomfa.blog.hu 2010.04.09. 14:02:43

Multkor a Hannibal Vendéglőben finom volt a Barat-füle.

Droid 2010.04.09. 14:03:43

Nem értem miért a szerzetesi nevét használja, ráadásul azt is helyesírási hibákkal tűzdelve. /Józsi Barát/

Jamal_Fraser 2010.04.13. 23:28:13

Mónika szelleme tovább él.
süti beállítások módosítása