régóta a bögyömben van már ez a lónyál, szóval gondoltam, dobok róla egy posztot.
szóval. citromos gösser. bevallom, először egy előítéletektől hemzsegő, utánajárásoktól mentes bejegyzést akartam írni, de aztán gondoltam, mégiscsak autentikusabb, ha a saját bőrömet viszem vásárra, és veszek egyet, mielőtt lehordom. pontosabban vetetek barbival, mert nem akarom, hogy buzinak nézzenek a spar-ban.
így ma megkóstoltam, és lássatok csodát: nem volt rossz. elviselhető -bár erősen túlcukrozott- aroma, limonádé-íz, és... igazából ennyi. szóval mint üdítő, én úgy 7 pontot adnék neki, valahol a boleróból kevert borzalom, és a lift-lötty közé tenném. ja, csak hogy ezt sörnek mondják? nos, mint sör, egy kibaszott nagy nullát kap. ez nem sör. még csak nem is hasonlít hozzá. a vicces az, hogy még a készítők se mertek ekkora pofátlanságot a cimkére nyomtatni; ott valami "sörkészítmény", vagy "sör és üdítő keveréke" megfogalmazás szerepel. az ízben nyomokban sem lehet felfedezni a sör markáns ízét, az alkoholtartalmától (2%!!!!) pedig valószínűleg még egy májbeteg olasz sem tudna becsípni. egy fél óráig napon hagyott sió baracklében több alkohol erjed, mint ebben a löttyben. így minden egészséges gondolkodású emberben felmerül a két kérdés: kik isszák ezt? és főképp: miért???
nos az első kérdésre talán könnyeben megadom a választ. nem reprezantatív kutatásom szerint a citromos gösser törzsfogyasztói rétegét pre-pubertáskori emo-kezdemények, 14 éves kispicsák, sznob eltés régészek, valamint steiner kristóf alkotják. ők azok, akik valósággal rajonganak a citromos gösser (awhh... fincsih (L)) ízvilág.. hehe ízvi... hehehehe íz.... muhahahahahahaha. najó. hehe. most komolyan. ízvilágáért (hehe). igen, már megint ők. joggal kérdezheti a nyájas olvasó: miért "megint"?
nos azért, mert ez a feminim réteg nem bírja a normális, tökös piákat. ezzel alapvetően nincs is baj. azért vannak az édes pezsgők, koktélok, és társaik, hogy azok se maradjanak szomjan, akik nem bírják a férfiasnak mondott italokat. de ők nem bírják ki, hogy ne majmoljanak minket gyenge utánzataikkal. ezért -mivel a jó szekszárdi borokat képtelenek meginni, bekeverik kólával. így elmondhatják, hogy boroztak. a jó kis pálinkák helyett meghonosították a tekilázás szánalomra méltó szokását. és most -kapaszkodjunk meg a karfában- a sörözést is elveszik tőlünk.
és külön fájdalom, hogy milyen termék teszi ezt! egy kotyvalék, ami sörnek nem sör, üdítőnek szar, alkoholtartalma csak arra elég, hogy lekapcsoljanak a kékek, ha vezetsz, kiszerelése kicsi, és betétdíjas. akkor mégis vajon miért hódít ez egy degenerált szubkultúra körében? miben jobb ez, mint a pécsi sörgyár által piacra dobott filléres radler? nos, az egyetlen érv ami mellette szól: hogy drága. elég drága ahhoz, hogy a lányok megvegyék a siófoki palace-ban, és másnap elmondhassák, hogy besöröztek.
a konklúzió is nagyon egyszerű: a híres antifa bölcselkedő, TGM soraival búcsúzom: aki szereti a citromos gössert, "az emberellenes, nemzetellenes, és hülye!"
(ja, és zárásként egy tipikus hozzászólás a témában:)

A bejegyzés trackback címe:

https://rnrszakosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr242011346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

brux_88 2010.05.17. 23:34:00

a férfiak nevében külön, de alapvetően az egész normális társadalom véleménye alapján köszönet a posztért...

továbbá várom az esetleges ötleteket, hogy Viking antialkoholista (pff...) igényeit milyen hasonló készítményekkel lehetne kielégíteni...(sör ízű paradicsomlé...stb.)

a legjobb ötlet díja természetesen egy maszkulin, jókora adag budgetvodka...(jólvan Lacika igény szerint, lehet maszkulin szvepszízű fanta is...)

a Viking 2010.05.18. 10:40:11

@brux_88: kedves brux. Ami az én antialkoholizmusomnak megfelel, az kérlek például a száraz vörösbor (legutóbb május 1-én volt hozzá szerencsém), a legutóbbi sör pedig amit ittam az soproni volt, 2 hete. Egyébként meg én is életemben egyszer kóstoltam a citromos gössert, és teljesen egyet kell értenem Noked-lee-vel. Ennek nincs köze a sörhöz. Nem mondom, lehet söröket mindenféle ízesítéssel variálni, én Norvégiában mandulás sört ittam, de az 8 %-os volt, és markánsan sörízű.
Egyébként brux, jobb ha megbarátkozol ezekkel a sznob piákkal, mert a 13 éves rajongóidnak majd ilyeneket kell venned... Cuki lesz.

Noked-Lee 2010.05.18. 11:55:31

@a Viking: kedves viking! egyrészt gratulálnom kell a szép brux-oltásodhoz, másrészt egyetértésemet kell kifejeznem a sörrel kapcsolatban, harmadrészt viszont dögüjjé meg, hogy képes voltál végigszódázni a szakosztálygyűlést!

a Viking 2010.05.18. 12:04:39

@Noked-Lee: szódázás: elnézést érte, majd korrigálom.

Jamal_Fraser 2010.05.18. 12:15:27

@a Viking: igen szép oltás!
de! zsidóktól nem kell elnézést kérni...

brux_88 2010.05.18. 13:16:50

@a Viking: szarmagyaroktól sem...

The Drunken Master (a.k.a. Eltiron) 2010.05.18. 14:27:59

ÉN iszom pl a citromos gösser-t; kiváló kísérő pálinkához. (Kb. 5-6 feles mellé elfogy egy üveggel.)

Noked-Lee 2010.05.18. 15:10:02

@The Drunken Master: egy világ dőlt össze bennem.

Kiflee 2010.05.18. 17:39:30

én is ittam már citromos gössert és összehasonlítva a radlerrel egyértelműen az utóbbi győzött nálam, a gösser elég szar, viszont jóval drágább. radlert a mai napig iszok, 95 százalékban foci vagy tenisz után, de nem a "sör" jellege miatt - ami valóban nincs annak se - hanem mert ízlik és üzletben elég olcsó is. meg pécsi.
a gyűlölködésről jut eszembe. ma mondta apám - a rádióban hallotta -, hogy idén megint kevesebb fecske tért haza hozzánk afrikából. persze ennek ezernyi oka van, de köztük mindenképpen ott van az OLASZOK közismert énekesmadár-irtása, melyet, miután otthon valószínűleg minden madarat kipusztítottak már, meg szigorúbbak a hatósági ellenőrzések is, szívesen űznek külföldön, pl. a kárpát-medencében. de persze a fölöttük átrepülő költöző madaraknak sem kegyelmeznek. aberrált egy nép, amelyik ilyet tesz. utáljuk őket tiszta szívből továbbra is, rendületlenül!

Noked-Lee 2010.05.18. 18:39:22

@Kiflee: biztos fecskeszárnnyal ízesítik a vízbefojtott macskát.

Droid 2010.05.18. 18:58:06

Én speciel a rádleres sört szeretm. Fél liter rádler fél liter sörrel. Pont jó 40 fokban enyhe szellővel.

Jamal_Fraser 2010.05.18. 20:13:27

A végén még kiderül mindannyian mekkora búzák vagyunk. Hehe, én meg két korbácsütés között kólával iszom a vodkát, és akkor mivan... legalább van szine a RÓKÁNAK!

Noked-Lee 2010.05.18. 20:59:44

egy alkoholmentes kísérővel szerintem nincs semmi baj. én egyedül azt nem értem, miért választja valaki ezt a szánalmas hermafroditát egy normális sör vagy (adott sziuációban) egy hideg limonádé helyett.

bhu 2010.12.02. 00:55:37

Most úgy őszintén mindenki elvan azzal hogy ki mit iszik mit nem iszik ez még el is megy addig amíg le nem buzizzák az embert mert citromos gössert iszik. most úgy őszintén kinek mi köze van hozzá?
Aki meg leírja h mért nem lehet a magyart az is biztos nyakra főre vedeli a többi kommersz coca colás italokat. lehet a magyart is én mindkettőt szeretem és ne szóljon bele senki h mit iszok.

Noked-Lee 2010.12.02. 13:15:13

én beleszólok. buzi vagy.

Corruptito 2011.06.09. 20:14:32

én imádom ezt a gösser natur zitronet, pedig se emos, se steiner kristóf nem vagyok :D

Noked-Lee 2011.06.10. 13:24:05

@Corruptito: steiner kristóf hasonmás sem?
süti beállítások módosítása