Adieu France, Ciao Italia!

2010.06.25. 10:02

Nos kedves Társaim! ahogy Noked-lee kolléga is elköszönt a Szántó Mezőgazdasági kollégiumtól, úgy én is úgy érzem ezt meg kell tennem a világbajnokság csoportkörére vonatkozóan. gyönyörű korszak ez egy férfiember életében, legalább négyévente eltűnik a bú egy hónapra és nem marad más, mint foci, sör, sör foci, örömök, bánatok...

gyönyörű játék a labdarúgás!

ráadásul talán a csoportkör az, ahol sok színes futballkultúrával találkozhat az ember, hiszen kevesen követjük végig példának okáért a paraguayi, mexikói vagy éppen a szar olasz bajnokság kűzdelmeit. itt mégis találkozhatunk nevesincs csatárokkal, leendő vagy épp az olaszokra való tekintettel, egykori sztárokkal. ilyenkor eszembe jut, hogy hiában a mecsdömping és hiába van még vissza több mint két hét a vb-ből, azért ilyenkor valami véget ér (valami fáj, hahahahaha). közhelyszerű, de még az olyan nagyformátumú szakemberek is, mint Bognár György, Sallói István vagy éppenséggel Vadócz Krisztián, is azt mondják ilyenkor új világbajnokság kezdődik.

Nem is tudom hol hagytam abba a legutóbb, de annyi bizonyos, kiszoptak a franciák, de nagyon! ha erre gondolok melegség tölti el a szívemet, nem kicsit, nagyon!!! egy dolog zavar, hogy az embereknek tényleg csak 2, maximum 3 éves a memóriájuk. ezt nem csak a választások kapcsán lehet észre venni, de a kommentátoroknál is. hányszor hallottam, hogy az előző vb-n döntős csapat 1962 óta nem esett ki a csoporkörben? dehogynem, pont ez a nigger bagázs csinálta meg 2002-ben. tényleg nem megy az afrikai csapatoknak Dél-Afrikában... de nem is érdemel több szót egy ilyen másodvonalas "alakulat". Mexikó és Uruguay, na ők... jók, szépen játszanak és lagfőképpen kiejtették a csigazabálókat! maxi riszpekt, févöritsz!

A B csoportban egyértelmű volt az argányok továbbjutása, ráadásul megérdemelt, ők tényleg ott lehetnek a végén. emellett külön öröm a számomra, hogy Higuaín áll a góllövőlista élén. mert ő király és a csapat is amiban játszik! a másik továbbjutó Dél-Korea,  akik legalább azt bebizonyították, hogy nem kell otthon rendezniük a vb-t hogy mutassanak valamit. egyébként is megy az ázsiai csapatoknak. hiába itt a sárga veszedelem. a görögöknek úgy tűnik rövid volt a feltámadás, de legalább izgalmasság tették a hajrát. Nigéria meg csak Nigéria, az örök "esélyes".

A C jelű qvartettben a két angolszász csapat ment tovább, teljesen érdemtelenül. annyival nagyobb játékerőt képviseltek az algéria, szlovénia kettősnél, mégis úgy kellett kicentizni a dolgot. szerintem a következő körben csomagolhatnak is. Szlovéniát azért kicsit sajnáltam, mert én úgy vagyok vele, hogy a szomszédos vb résztvevő országok közül talán nekik tudtam a legjobban szorítani. de hát ez van, legalább a malacképű egy fostartály!

A németek csoportjában az árják továbbjutása nem volt kétséges, még annak ellenére sem, hogy világversenyeken rendszeresen leszopnak valamelyik balkáni csapat ellen ('94: Bulgária, '98: Horvárország, '08: Horvárország, '10: Szerbia). Ausztrália továbbjutása azért túlzás, mert szerintem nemcsak Szerbia, de Ghána is jobb volt a kenguruknál. de hát ez egy ilyen játék. azért a déliek szerintem nem sok sót esznek meg a továbbiakban.

Az E csoprtban esélyeshaz híven Hollandia hozta a kötelezőt, játékban még kicsit gyengébbek, de szerintem bele fognak jönni és esélyesek. Dániát Kif-leehez hasonlóan én is sajnáltam, de Japán azért elég meggyőző volt és az utolsó meccsen két találatuk is szépségdíjas volt. Kamerun: no comment.

Oh a következő csoport a kedvencem, a másik mocsadék brigád a digók is elbúcsúztak. nem akarok rájuk túl sok szót fecsérelni egyrészt mert már megtettem, másrészt Noked-lee kolléga posztban, míg a többiek kommentekben megtették helyettem. Paraguay teljesen megérdemelten van a 16 között. Szlovákia viszont nem, hát azért ez a világ szégyene: se játék, se koncepció. annyi az egész, hogy a Skrtel állítson meg minden támadást, majd rúgjuk fel a Hamsiknak azt lesz valami. így nem lehet, de úgy tűnik ebben a csoportban mégis. és végül a számomra eddigi legszimpatikusabb csapat: Új-Zéland. nem egy nagy spílerek, de hajtottak kűzdöttek és ami nem elhanyagolható több pontot szeretzek mint az olaszok. le a kalappal.

ezek után megosztanám veletek mik a tippeim az eddig kialakult nyolcaddöntős párosításokban, egyrészt mert a valaki fogadni szeretne az hallgasson rám, mert hár ugye értek a focihoz, hiszen magyar vagyok, másrészt mert ha bejönnek akkor ugye elmondhatom, hogy én megmondtam. akit meg nem érdekel az ne olvassa el!

tehát:

Uruguay-Dél-Korea: Uruguay

Mexikó-Argentína: Argentína

Anglia-Németország: Németország

Na ez a gáz: USA-Ausztrália: hát,hát: USA

Hollandia-Kloákia: Hollandia

Japán-Paraguay: Japán

szóval ennyi! további jó szorakozást!

A bejegyzés trackback címe:

https://rnrszakosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr612108546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A csodálatos Óz 2010.06.25. 10:08:10

Elnézést kérek a pontatlanságért, nem de nem USA-Ausztrália lesz, hanem Usa-Ghána.
és akkor szerintem Ghána!

Kiflee 2010.06.25. 11:11:53

jah, épp azt néztem én is. szerintem is ghána megy tovább. de azért kijavíthatnád: szerkesztés, oszt kijavítod, aztán mentés.
másrészt már Vittek is 3 gólos.

Noked-Lee 2010.06.25. 11:34:23

@Kiflee: hát igen, őt vittek lenne kihagyni a kezdőcsapatból, hóhóóó!!!

The Drunken Master (a.k.a. Eltiron) 2010.06.25. 13:21:16

Azért a szlovák(?)-olasz meccs verekedése igazolja a filozófiát, miszerint csak 7 nép van a világon. Cigány üt cigányt: örül a lelkünk.
süti beállítások módosítása