Újabb hasonmás!!!

2010.07.09. 23:30

Nem is nagyon vezetném fel a dolgokat, beszéljenek helyettem inkább: A TÉNYEK!

Spanyolország - Honduras: 2-0

Spanyolország - Chile: 2-1

Spanyolország - Portugália: 1-0

Spanyolország - Paraguay: 1-0

Spanyolország - Németország: 1-0

Tehát: A spanyol válogatott valójában..... az OLASZ! (vagy a görög, el lehet dönteni) Egyéb fajtabéli egyezésekre most nem térnék ki, hiszen ehhez nálam jóval képzettebb tagok sokkal jobban értenek, mint pl Noked-Lee. Remélem, hogy nem csak nekem unszimpatikus, ha egy csapat szaros egy-nullákra játszik.

Hajrá Hollandia!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rnrszakosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr622142106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jamal_Fraser 2010.07.10. 07:28:47

Micsoda?! A csoportból nem jutnak tovább!

Hajrá Spanyolország, hajrá Uruguay!

Noked-Lee 2010.07.10. 09:34:22

így van! már azt hittem, senki nem látja rajtam kívül, hogy a 2004es görög válogatott most vörös mezben lép pályára. köszönet érte sanyi! hajrá liberális füvesország!

Kiflee 2010.07.10. 11:30:14

már a nyolcaddöntő óta állandóan azért szurkolok, hogy essenek ki a hollandok. szóval hajrá spanyolország!
az említett olasz és görög válogatottat összehasonlítani a mostani spanyollal badarság... egyedül a rúgott gólok száma passzol.

Noked-Lee 2010.07.10. 12:14:03

@Kiflee: ugyanmár. a spanyol válogatottnak még nem volt olyan meccse, ahol ne kellett volna a 3as sípszó után elmondaniuk egy köszönőimát. ja de. svájc után nem kellet.

Kiflee 2010.07.10. 12:57:28

@Noked-Lee: szerintem ez nem igaz, de mindegy. a hollandnak egyébként volt?

Noked-Lee 2010.07.10. 13:51:28

@Kiflee: a dánia, szlovákia, és brazília elleni meccs is sima volt.

Kiflee 2010.07.10. 14:15:37

@Noked-Lee: akkor a további vita teljesen fölösleges kettőnk közt a témában.

A csodálatos Óz 2010.07.12. 00:44:31

én vagyok a damagóg? láttatok ti már egyetlen spanyol meccset is a vb-n? mindenkit lejátszottak! nem ez a szégyen, hanem az ha már Brazília is olaszos focit játszik!mondjon nekem valaki olyan csapatot a spanyolon kívül aki felvállalta a támadójátékot! argentína? valóban csak sajnos védelem nélkül még így is kevés! szóval várom az érveket! ki szerint nem megérdemelt a világbajnoki cím?

Jamal_Fraser 2010.07.12. 08:51:20

@A csodálatos Óz: teljesen megérdemelt, Óz, nem kell felháborodni, a spanyolok nem védekezésen alapuló kontrajátékkal nyertek, mint a dzsepettók annak idején, hanem labadatartáson alapulón. barca messi nélkül! Hajrá Uruguay!:)

@Noked-Lee: a bragányok elleni nem volt sima, mázlijuk volt a dekadens, 50 év múlva már hontalan hollandoknak.

Noked-Lee 2010.07.12. 08:52:31

@A csodálatos Óz: nem megérdemelt.
7 meccsen 8 góllal vb-t nyerni szégyen a sportágra. portugália egy meccsen lőtt 7et, és valljuk meg, a spanyoloknak az elődöntőig nevetségesen könnyű ellenfeleik voltak.
ha a bronzmeccs lett volna a döntő, az lett volna az igazságos.

a Viking 2010.07.12. 09:26:37

@A csodálatos Óz: számok Óz, számok! Noked-Leenek igaza van. 8 lőtt gól. Annyi volt a különbség, hogy míg az olaszok annak idején hátul tartották a labdát, a spanyolok elöl. Ugyanolyan meddőn. Te láttál spanyol meccset? hasonlítsd már össze a 2008-as ebével!!! Én nem ájultam el most. Oké, a hollandok nem érdemelték meg, a spanyolok sokkal inkább, ha már két ilyen szar csapat került a döntőbe. De kezeljük a helyén őket, a görögök és az olaszok sorában... szerintem ez nem kérdés.

a Viking 2010.07.12. 09:29:54

@Kiflee: a spanyolok hozták a kötelezőket mindig. és mindig a minimumot hozták. Ez nem baj, nyertek, lehet így is, de nekem nem tetszik, ellentétben a 2008-as játékkal. Ennél csak a holland győzelem lett volna nagyobb szégyen, a félidőtől már nem is tudtam nekik szurkolni.
@A csodálatos Óz: ezzel az erővel lehetne mondani, hogy 2004-ben a görögök, 2006-ban az olaszok mindenkit lejátszottak.

Noked-Lee 2010.07.12. 09:37:30

@a Viking: így van, 2 éve még nekik szurkoltam. az idei teljesítményhez azonban már nem volt gyomrom.

a Viking 2010.07.12. 09:53:51

@Noked-Lee: ezentúl bármikor Óz elkezdi szidni mondjuk az olasz focit, csak ennyit mondok neki: 2010 Spanyolország...

Jamal_Fraser 2010.07.12. 10:33:17

@a Viking: @Noked-Lee: jó azért ne legyetek ennyire szigorúak a spanyolokhoz. az ország, és a válogatott is megérdemelt már egy csillagot (ahogy mi magyarok is). Továbbá mondhatni szimpatikus játékosok alkotják a csapatot, megasztárok nélkül. Szerintem nem azért nyertek pl. folyton ilyen arányban, mert ocsmány görög-cilasz játékot nyomtak, hanem mert egyszerűen nem tudtak annyira jól játszani, mint 2008-ban, gyengébbek voltak, de még így sem sikerült senkinek felnőni hozzájuk, vagy rossz taktikával (pl németek) álltak ki ellenük. Könnyű ágon jutottak be, de a németeket és a hollandokat is le kellett győzniük, továbbá utóbbinak is bőven kijutott a szerencséből, például szlovákia (!) vagy bragányia ellen. Ilyen arányú győzelmek voltak reálisak, mert éppen csak h jobbak voltak ellenfeleiknél. De jobbak voltak.

Noked-Lee 2010.07.12. 11:21:17

@Jamal_Fraser: persze, járt már egy. de egy bajnoktól az ember talán elvárná, hogy legyen 1 (azaz EGY) mérkőzése a világbajnokságon, amikor sziporkázik. amikor kitömi a nevetséges ellenfelét (pl. svájcot...), amikor lő pár gólt, amikor élvezetes, lendületes, fantáziadús játékkal bizonyítja, nem csak teljesíteni, játszani is tud. a spanyoloktól pedig pláne elvárná az ember.
számomra a német-uruguay volt a döntő, ahol a vb két legjobb csapata találkozott.

Kiflee 2010.07.12. 11:52:45

én a döntőben sokkal inkább szurkoltam a hollandok ellen, mint a spanyoloknak. nem is szeretném ajnározni a spanyolokat, sokkal jobban örültem volna, ha uruguay, brazília vagy németország győz.
a vébé előtt a hollandoktól nagyon sokat vártam, de a nyolcaddöntőtől kezdve már ellenük szurkoltam. olyan alattomos focit játszottak, ami régebben az argentinokra vagy az uruguayiakra volt jellemző (és nem, ez nem kemény foci volt, hanem alattomosan durva). nem értem, hogy pl. van Bommel hogyan úszhatta meg a vébét piros lap nélkül.
a spanyolok megérdemelték az aranyérmet (mint ahogy mondjuk uruguay is megérdemelte volna), mert jól játszottak. labdatartáson alapuló, rövid passzos, gyors játék. azért ez nem a catanaggio, meg nem is a görögök bunkerfocija. a döntőig minden meccsen ők birtokolták többet a labdát, átlagban 58 százalékban. ezenkívül sportszerűek is voltak, szintén hat meccs után a sárga lapok aránya meccseiken 3:15. a kapura lövések aránya ugyanekkor 103:49! hát igen, 103-ból csak 7 találta el igazán jól a kaput. (megjegyzésképpen, ugyanezek a statisztikák az általam ezen a vébén megutált hollandoknál: 54 százalék, 15:9, 80:74 - és a döntőben ezen csak rontottak). a spanyolok gólínségéhez pedig hozzá járult az is, hogy minden ellenfelük tartott tőlük és nem hagyták őket kibontakozni - arról meg nem ők tehetnek, hogy az ellenfelek nem mennek bele a nyílt sisakos játékba.

Noked-Lee 2010.07.12. 11:58:47

@Kiflee: szerintem a holland öltözőben be volt hűtve minden meccs előtt egy pezsgő, amit arra tartogattak, mikor van bommel először tisztán szerel majd.
ezzel együtt a hollandok meccsei közt voltak élvezhetők, a spanyolok meccsei közt nem.

a Viking 2010.07.12. 18:00:14

így igaz. bár hollandia ezzel együtt rettenetesen unszimpatikus lett. Eddig sem drukkoltam nekik, ezután meg már pláne nem fogok. Jó sportemberek pedig mindenhol vannak. Nem sajnálom a spanyoloktól a bajnoki címet, hiszen érett már, egyetértek abban is Kifleevel, hogy személy szerint a játékosok is megérdemelték.. Jobban mint hollandiának. Én a focit sajnálom. Mert én végignéztem az összes spanyol meccset, és nekem nem csak a gólok hiányoztak, hanem azok a brilliáns megoldások, kockázatos akciók, ami miatt álló farokkal néztük őket két éve. Én ezt akkor is egy előretolt kátánáccsónak láttam.

A csodálatos Óz 2010.07.12. 22:06:47

Azzal nem vitatkozom, hogy gyengébbek voltak mint két éve! de a játékuk kurvára nem hasonlítható az említett görög-olasz pároshoz! a helyzeteik megvoltak, csak nem lövöldözték be őket. szerintem ennyi a különbség!

brux_88 2010.07.13. 00:46:44

szerintem meg Óz egy undorító zsírdisznó, aki ennek okán nem ért a futballhoz...volt kamuferi a spanyoloknál?...nem volt...volt tehát igazi futball a spanyoloknál?...nem volt...akkor mirü beszélünk?

és igen Óz, az olaszok szarok voltak...

Noked-Lee 2010.07.13. 09:33:45

@brux_88: jaja, képzeld, azt hallottam, hogy még a szlovákoktól is kiszoptak, és csoportutolsóként zárták a vébét!
süti beállítások módosítása