Budapesti ellenállók?

2010.09.01. 20:51

ha még emlékeztek, egy korábbi tudományos értekezésemben arra a következtetésre jutottam, hogy budapesten gyakorlatilag nem élnek magyarok.
így mikor a nyáron körülnéztem a liberális fertőben, és megérkeztem a délibe, nem lepődtem meg, milyen kép fogadott: az érkezésemtől számított 5. percben már láttam 3-4 niggát, egy kínai emót, che-guevarás pólós hippiket, és vagy 1000 plakátot, amin a zsidó nyári fesztivált, és annak csúcsfellépőjét, a haszid reggea királyát (nem vicc!) hirdetik. 

később azonban több különös dolog ütötte meg a szemem.
a népligetben például ez a falfirka köszöntött:

 
 
 
 
 
 
 
oké, tudom, csak egy olasz paprikajancsi, ráaádul összemázolva vörössel, de mégis.
aztán átnéztem a várba. addig oké, hogy a bejáratánál lévő emléktábla a KERESZTÉNYSÉG hőseiről emlékszik meg, hogy a bástyára kiállva ez a látvány fogadjon...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
de a végére hagytam a legdurvábbat:
a szélsőséges monarchista elemek már a városvezetésbe is beférkőztek (nagyon helyesen), máskülönben nem lenne lehetséges a következő kép:
 
 
 
 
úgy bizony, hőn szeretett uralkodónkról már utcát neveztek el pesten (jaj, bocsi róka, budán!).
bár az is lehet, hogy csak viking keze van a dologban. várom észrevételeiteket, véleményeiteket.
zikkáj!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rnrszakosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr212265366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kiflee 2010.09.01. 21:59:30

az Uri utcában tuti van egy talponálló, ahol 65 forintért lehet kapni egy feles embertelenül rossz vodkát, még ha a saroképület díszessége ennek ellenkezőjét sugallja is.

Jamal_Fraser 2010.09.02. 11:27:31

Egyértelműen Viking, és a radikálisok aknamunkájának eredménye. Mindazonáltal én továbbra is főváros nélküli országnak tekintem kishazánkat, amolyan király nélküli királyság mintájára.

A csodálatos Óz 2010.09.03. 07:26:50

Magyarországnak van fővárosa, mégpedig SZÉKESFEHÉRVÁR!!!!

The Drunken Master (a.k.a. Eltiron) 2010.09.03. 14:32:28

Az Uri utcát a vajonmilyenszármazású Uri Gellerről nevezték el, amit te árpádsávos lobogónak gondolsz, az katalán zászló, alatta szokta Bede tartani a Barcelona-buzik DAFEM-napját, a Duce pedig valójában egy fotosoppolt csegevara-graffiti.
süti beállítások módosítása