napi "ez meg mi?"

2010.09.27. 23:38

 

Ezt a "gyönyszemet" a napokban találtam. Nem vagyok elég intellektuális ahhoz, hogy értelmezzem. Ha valaki tud, segítsen....

Nekem nagyjából annyi jött át, hogy Magyarországon zsidóznak, de azért Izraelben jó (és Gipsilandben meg Amszterdamban is). Persze talán Magyarországon is jó  lehetne, csak beköltözött a Hideg, meg olyan árulók(?) is, akik szintén (miként a magyarok) nem szeretik a zsidókat (de legalábbis elárulták őket). A dalban bemutatott történet pedig beleágyazódik a zsidó nép egyébként is hányattatott sorsába.

A bejegyzés trackback címe:

https://rnrszakosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr82328349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a Viking 2010.09.28. 13:36:37

nem nagyon tudom elképzelni, hogy ez ne egy vicc legyen, vagy kifigurázás.

Luusta 2010.09.28. 15:46:26

Kis kutakodás után én kezdek arra következtetésre jutni, hogy ez inkább komoly, részben mindenképp. Egy interjúból:"Elvittem a feleségemet Izraelbe két évvel ezelőtt, és azzal az élménnyel jöttem vissza, hogy Izrael az egyetlen ország a világon. Én nagyon sok helyen megfordultam már, ráadásul az a fajta ember vagyok, aki mindenhol jól érzi magát. De ott rám szakadt az érzés, hogy ez egy létező ország, hiába friss tákolmány, az összes többi viszont díszlet egy operettben"

a teljes egyébként:www.szombat.org/%E2%80%9Eminden+oldalrol+zsido+vagyok%E2%80%9D.html

Kiflee 2010.09.28. 16:26:04

kösz a cikket Lusta, ebből sok minden kiderül - többek közt az is, hogy tényleg komolyan gondolják. az érzékenyebbeknek elolvasását mindenesetre nem ajánlom :)

Jamal_Fraser 2010.09.28. 16:27:09

Én inkább nem kommentelek most semmit.

A csodálatos Óz 2010.09.30. 10:19:47

"Budapestre valami hideg költözött"???
mivan? no comment!!!

Kiflee 2010.09.30. 10:42:23

nyugi fiúk, ez Magyarországon teljesen normális... a lényeg meg egyébként az, hogy a kárpátia által játszott "szél viszi messze a fellegeket" c. katonadal nyilas-náci..

a Viking 2010.09.30. 22:20:17

én azt hiszem Müller Péter Sziámi zsidó.
süti beállítások módosítása