újabb döbbenetes hasonmásra bukkantam kedvenc gyerekkori rajzfilmfiguráim között kutatva. az elválaszthatatlan páros, Menyus és Bambula bizony teljesen úgy néz ki, mint az R'n'R Szakosztály hasonlóképp összetartó párja, Kiflee és Óz...először nem hittem a szememnek, őszintén szólva úgy nézett ki a kép, mintha valaki painttal megbuherálta volna a mesehősök karakterét, de -azt hiszem ez kijelenthető- tudjuk, hogy ilyen állatok nem élnek a Földön...node elég a felvezetésből, hulljon le a lepel az eddig ismeretlenség homályában megbúvó bizonyítékról...

ugye....elképesztő...

 

és gondoljatok bele...ha Óz igazi nevének első tagján kívül a többi betűt megváltoztatjuk, majd hozzáadunk még néhányat, az jön ki, hogy Bambula...csodálom, hogy eddig ez senkinek nem jutott eszébe, pedig kézenfekvő...

A bejegyzés trackback címe:

https://rnrszakosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr692515599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jamal_Fraser 2010.12.14. 16:31:09

hehe, vanyusnak milyen feje van :D:D

Droid 2010.12.14. 17:55:06

És télleg, ha megváltoztatjuk tényleg fekszik a kezemen!!!

Noked-Lee 2010.12.14. 19:42:13

nemtom, én mágváltoztattam az összes betűt az elsőn kívül, de nekem az jött ki, hogy béemikszezés :/

brux_88 2010.12.14. 19:57:17

@Noked-Lee: hehe :)... akkor lehet elnéztem valamit...

amúgy vezesd légyszi a jófejféreg blogot, mert már megint nem tudunk meg semmit a mindennapjaitokról...

a Viking 2010.12.17. 01:07:58

Uramatyám! és mi eddig erről nem tudtunk...
Egyébként ha már a betűcseréknél tartunk: mennyire összefügg a családi otthon és az alkoholizmus...: Ha az anya szóból egy karaktert elveszünk, és hármat megváltoztatunk, kijön, hogy sör.
süti beállítások módosítása