Kedves Szakosztálytársak és tisztelt olvasóközöngés, úgy érzem a mai éjszakám tapasztalatait meg kell osztanom veletek (tudom, hogy péntek volt, de ne aggódjatok nem nő ügyről van szó). A lényeg az, hogy a mai éjszakát is a Deutsche Post alkalmazásában töltöttem, ahol beszélgettem egy török német sráccal. először megzavart ugyan, hogy bőrszínre világosabb volt mint pl. Kifleeé (ne haragudj csacsi öreg medvém), de aztán gyorsan fény derült valódi hovatartozására. Na, szóval beszélgettünk és kérdezte, mit tanulok, majd nem sokkal a válasz után szóba került Kemal Atatürk, a modern török nép atyja, és a srác mesélt egy érdekes történetet. A török törvények szerint (igen van nekik olyan, mivel a jó öreg Kemal óta, már nem a Koránból ítélkeznek), mondjuk gyilkosságért kaphatsz 10-12 év szabadságságvesztést, azonban, ha Atatürköt mered becsmérelni, akár csak szóban, a minimum büntetés 20 év. Mivel a műszak hosszú volt, továbbgondoltam és összehasonlítottam a jelenlegi magyar viszonyokkal: arra jutottam, hogy nincs messze az az idő, amikor Orbán Viktor becsmérléséért Pintér Sándor besúgóhálozata bármikor lekapcsolhat és ahogy a magyar kreatívitást ismerem, munkatáborba vihetnek mondjuk 20-25 évre. Arra is gondoltam, hogy hol lenne a legmegfelelőbb helye ennek a munkatábornak: az egyik, mindenképpen a 4-es metró építkezése, hiszen az úgysem készül el még vagy 100 évig (vagyis, ha ingyenmunkával csináltatnák, lehet hogy mégis lenne rá sansz), míg a másik Viktor király felcsúti magánbirtoka, ahol a kert és pályarendezés mellett, be lehetne segíteni apuci sóderbízniszébe is vagy a királyi rezidencia építkezésénél tudnám elképzelni a szerencsétlen elítélteket. Mindenesetre biztos vagyok benne, hogy Pintér úr ki tudna találni valami elbaszottul magyar módit erre az esetre. Ugye milyen jó, hogy dolgozom?

A bejegyzés trackback címe:

https://rnrszakosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr352584945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Noked-Lee 2011.01.15. 10:29:42

hát, kedves óz, sztem már ezért a posztért is elvihet a patás! amúgy úgy hallottam, törökországban az adózás is úgy megy, hogy az adóellenőrök körbejárják a várost, és azt mondják: kemál nevében kérünk, adózz az államnak, a törökök meg megteszik. de lehet, h ez kacsa.

Jamal_Fraser 2011.01.15. 11:21:30

Hehe, jópofa, bár én azt vártam, hogy elkezded ordítozni, hogy ,,Vesszen Kemal'', vagy ,,Kemal-Kebab'', esetleg: ,,Kurva törökök elvettétek az országunkat másfél évszázadra!''

De hát Óz se hozhatja mindig a részeg magyarkodását, amit úgy szeretek benne!

Kiflee 2011.01.15. 16:50:35

hehe, a teljes szakosztály oda fog kerülni, kivéve engem meg Noked-Lee-t :))

Jamal_Fraser 2011.01.15. 16:59:18

@Kiflee: Micsoda? Nlee megy elsőnek, ne viccelj! Te vagy egyedül filofideszes! :)

Kiflee 2011.01.15. 17:04:06

@Jamal_Fraser: Noked-Lee a legrosszabb variáció szerint állami különgéppel fog Dél-Afrikába vagy Thaiföldre távozni. de sztem simán a gazdasági minisztériumnál lesz alkalmazva :)

Jamal_Fraser 2011.01.16. 18:49:52

@Kiflee: meggyőződésem szerint tévedsz: nokedlee közel sem a pénzarisztokrácia finánczsidója, sokkal inkább a csóringer, vidéki hippi, akit elsőként gyűjtenek be a rosszindulatú szomszédok bejelentése alapján.

stulquec 2011.01.17. 23:51:14

Zikkájl

Épp nagyban tanulok Közigjogra. A török jogrol csak annyit, hogy már nem sok köze van a muzulmán jogcsaládhoz. A török gyerek valószínű hazudott neked Boda. A törökök a 20-as években 2 svájci kanton Ptk.-ját vették át, ami akkor Európa legmodernebb törvénykönyvei voltak. Sokkal modernebb mint a francia Code Civil, vagy a német Bürgeliches Gesetztbuch.

A csodálatos Óz 2011.01.18. 09:26:50

@stulquec: Nem kizárt, hogy hazudott, hiszen török és ugye bár tudjuk, hogy bérmennyire is próbálnak a félholdasok európainak tűnni, akkor is koszos ázsiaiak maradnak. ezt jól szemlélteti a minap a német nyelvórán elhangzott megjegyzés egy török cserediáktól (a kérdés az volt a csoporthoz, hogy ki hol szeretne lakni?), aki azt mondta Európában.
süti beállítások módosítása