Menyhárt Tamás II.

2012.05.10. 13:20

Ha még nem tettétek, akkor olvassátok el Noked-lee tegnapi írását, igazán megéri

 

A témát már nem hinném, hogy lehet fokozni, de még 1 kísérletet teszek rá. Menyus a híres mesterhorgászt, Döme Gábort szállja meg.

 

A szilvaorrú keszeg az intenzív alapozó etetés után szakszerű nyugalommal csipegeti le a szúnyoglárvát Döme Gábor horgáról a Ráckevei-Duna alsó szakaszán.
-Nem érted, hogy mindent tudok a horgászatról, ember? Mindent...én rájöttem a lényegére bazdmeg...
-A horgászat lényege az, hogy FINOMSZERELÉKKEL CSINÁLD és amikor már 20-asnál vastagabb damilt teszel fel, az már nem az...Ez a lényege...és a horgászok 80%-a csak fenekezőzik, mert foggal-körömmel ragaszkodnak  ahhoz, ami egyben a legprimitívebb horgászmódszer
-Egy horgásznak legyenek különböző szerelékei, attól függ, milyen halra megy...
-Faszomat, nem hoztatok nekem pelletet
Mindent kifogtam, 3 kilós dévérkeszeg, 15 kilós ponty, mindent szart kifogtam...
10 évig horgásztam Olaszországban, nem tudok erről beszélni, szar az egész...én vagyok a legjobb bazdmeg, nem látod? Ennyi a véleményem az egészről, halastavakról, így oda jár horgászni a legalja is...már, már vagy ezer éve
De te is horgászol...Mit én is???? Hát intenzíven telepített halastavakon...De miért??? Mert jó vagyok...nem azért, mert rászorulnék
Menjünk ki rakósozni, meg feederezni meg matchbotozni...
Lesz egy csomó hal, nagggyon jó lesz!
ÚÚÚ Bazdmeg, ott túrnak a nádtorzsáknál a pontyok...
Olyan az etetőanyagom, mint egy gyereké...mert nem tudom feljavítani kukoricapogácsával, ezt nem értik meg...Én meg most már nem hagyom abba a horgászatot, ameddig csak élek, csak a finomszerelékes...kész, nem érdekel bazdmeg, még bojlizni sem fogok, tavaly nyáron bojliztam utoljára...
Csak a csalit eszik le a keszegek, így körülúszkálják a horgot, megízlelgetik, aztán lecsipkedik róla a csonticsokrot...
Figyelj, négy évig horgássz a ciánszennyezés utáni Tiszában, amiből kihalt a teljes élővilág, haljál bele az unalomba és a halnélküliségbe, utána már nem érdekel...
Sorra fogtam a keszegeket, annak ellenére, hogy a küszök folyamatosan ették le a csalit
A Rapala gumihalam meg beleszakadt a nádba, én meg nem tudtam kiszedni...Ő a narancssárga gumihalam, akivel 10 évig pergettem, akibe szerelmes voltam
Utána megismerkedtem Ladányi Tamással, elkezdtem én is bojlizni, pedig irtózom a durva szereléktől, de én hagytam...
Pontymatrac 40.000-ért...nagyon szar...ezzel még a Maconka-víztározón voltam, tavaly
Minden hétvégén elmegyek horgászni, egészen nyárig és az lesz a címe, itt a Nyár, moccan a jelző...
Itt horog ütötte seb van a körmöm alatt, fröcsög a vér...horgászhorror...
Van 3 darab 85 centim pontyom, először kiszedem a horgot, lefényképezem 20x, fertőtlenítem a sebet és maximum UTÁNA engedem vissza...
120 centis amur, friss telepítés...ahogy ráharap a csalira azonnal...törjön be a nádba, szakítsa le a szereléket...8 éves feederezek
Ez a feederbot, üvegspiccel
Figyeled a pontyozósátrat? Bazdmeg...micsoda anyagból van
Minden finomszerelékhez értek...
Ez bokorugró villantó...Körülbelül ilyennel horgásztam a Palotás-víztározón..
Próbáltam fenékközelben pergetni, de elfeledkeztem a nádtorzsákról és kurvára beszakítottam azonnal
Én nem tanulok már semmi újat, látod, 5 éve horgászom, de 20-nak tűnik, így kell csinálni, ez a jó
Ezt ajánlom minden horgásznak...
A pontyozás lényege a bojli...Az kezdetektől fogva a bojli olyan étvágyfokozókat tartalmaz, ami a magyar vizek királyának, a Cyprinus carpionak, boldogságot, megnyugvást, vigaszt okoz.
Ne dobjunk újra, nem dobjunk újra...
Hihetetlen gyorsasággal fejlődik a nemeshalak agya. Most már bazdmeg, az amurok a bojlira is rámennek, mint a pontyok a kezdetekben...és a dévérkeszegeknél is látszik ez... és az, ami az embernél is másodlagos lett, a létfenntartás, az élővilág lényege, a kukorica - mert azért verekedtek a pontyok - már az is kezd kimenni a divatból
Negyven éve csak sima átbaszás van és úgy hívják intenzív halgazdálkodás - nem volt se intenzív, se szakszerű
A kettes tóban csuka van, a hármasban meg süllő
Szeretném megmondani a Balatoni Halászat Zrtnek, hogy a Jó KurvaKApást Kívánok!!!
A telepítés itt szar, nem lehet itt mit kezdeni a horgászoknak...A Csépány tavat meg tavaly lehalászták bazdmeg...Kurvára elegem van...
Kapnék a minisztériumtól egy halastavat, a horgászoknak itt jó dolga lenne bazdmeg...mert megoldanám abból a pénzből, amit most kapnak...20 mázsa vadponty...HOL VANNAK?????
A Töreki tavat meg nyáron halászták le...AZ ÖSSZES HALASTAVAT LEHALÁSSZÁK.....
Ezüstkárász, törpeharcsa, hozzák ide, kell a hely...nyírjuk ki az őshonos halakat...Ez a mi országunk bazdmeg...nem vagyok hobbihorgász, amurra azért szoktam menni, de csak azért mert felveszi a pontyoknak szánt csalit.
Bojlit, bojlit, bojlit...szeretem az intenzív csalogató hatást....
Így kell horgászni bazdmeg, ez a finomszerelékes módszer, ezt nem érti senki....

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rnrszakosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr14500251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása