tudomány

2012.06.30. 17:19

Helló Náczikok!

Nem, ez még mindig nem egy összefoglaló Vonyarcról, bár beígérték Rózsáék, de úgy látszik arra még várnunk kell (nem is csoda, Nokedlee alkoholmámorban töltötte azt a cirka hetet, Kifli meg rendes magyar emberhez mérten az 55 fokban talicskázik valahol Felső-Magyarországon).

Míg erre várunk egy gyors tudományos poszttal szeretnék rendet tenni a fejekben, méghozzá az állatokról. Múltkor XY azzal a felháborítóan ostoba kérdéssel fordult hozzám (mert tudjuk: nincs hülye válasz, csak hülye kérdés), hogy a hangya az hal, madár vagy emlős, merthogy tojással szaporodik. Tudom, mekkora kreténség ilyet kérdezni, ne is mondjátok, de a továbbiakban ezt elkerülendő kanonizálnám a biológiát.

Tehát van 3 állatosztály: a hal, a madár és az emlős.

A halat könnyű felismerni, mert minden ami vízben van, az HAL! Hibába elevenszülő, mint a bálna vagy a fóka, ha vízben van, ezt jegyezzétek meg mostantól,, az HAL!

A madárnak szárnya van, tud repülni. Tehát a csirkétől kezdve a turulon, szárnyas hangyán és szúnyogon át a denevérig (hiába elevenszülő!!!) mind MADÁR! És igen, a veréb is egy madár.

Emlős minden más: a hangya, a varánusz, a tasmán ördög vagy a sün.

Van még két bónusz kategória, a Homo Sapiens Sapiens, ami kizárólag a heteroszexuális, keresztény fehér férfiember, minden más emlős (zsidók, feketék, kommunisták, nők, görögök), illetve a pingvin, ami BUZI!

Remélem most már mindenki tisztán lát és nem mond vagy kérdez épületes marhaságokat. Filippinél találkozunk, zikkájl!

A bejegyzés trackback címe:

https://rnrszakosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr744621002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Noked-Lee 2012.06.30. 23:12:13

én személy szerint szükségét érzem az átmeneti kategóriák létezését: így az én kutatómunkám szerint pl. a pingvin félhal, félmadár, hiszen félig a vízben,félig a földön él. de a kétéltűek, meg egyéb buziságok is bonyolítják a helyzetet.
(amúgy én ígértem beszámolót?)

Kiflee 2012.07.01. 00:07:56

én nem ígértem beszámolót. viszont legalább 5 új bejegyzés-ötletem van, egyet hamarosan meg is fogok írni.
szerintem tudományos igényű a cikk, de ugyankkor szépirodalmi igényességgel írodott, mint egy hamisítatlan rózsaszín pittbull szám.
egy megjegyzés. színtiszta igazság, hogy a pingvin buzi, de nem madár?? :)

Jamal_Fraser 2012.07.01. 00:57:00

@Noked-Lee: természetesen én csak az alapokat fektettem le, a neobiológia úttörőjeként, tudományos éhségem minden vitára nyitott, hisz ez viszi előre a gondolkodásunkat!

@Kiflee: a pingvin azért buzi, mert, bár van szárnya, mégsem tud repülni. meg amúgy is csak rá kell nézni, nem buzi??? (megjegyzem ezt a megállapítást még tőled vettem, csak nem jelöltelek meg lábjegyetben, plagizáltalak, hehe)

Amúgy azért gondoltam, hogy írtok, mert Nokedlee az előző posztjában írta, hogy jönnek a megaposztok, azt hittem összebeszéltetek!

Noked-Lee 2012.07.01. 16:55:34

ugyammár, már minden posztot megaposztnak hívok, az igazán jókat meggigaposztnak.
süti beállítások módosítása