A bukás

2009.11.01. 23:15

Kedves Kollégáim, Kortársaim... Barátaim!

 

Én, Jamal Fraser, a RnR Szakosztály második elnöke ezennel elismerem, hogy rövid regnálásom csúfos kudarcba fulladt.

Kezdetben nagy reményekkel néztek tevékenységem elé, éreztem magam mögött a tömeg elszántságát, és tettrekészségét.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

El kívánom kerülni a mentegetőzés szánalmas, méltatlan gyakorlatát, saját védelmemben azonban fel kell hoznom, hogy mindent megtettem. Emberi és anyagi erőforrást nem kímélve állítottam mindent a szent cél érdekébe, de ez sem segített. Nem tudtam összehozni se a Szakosztály szülinapját, se az októberi kultúrafogyasztást. Elnökként egyedül vállalom ennek felelősségét, és ünnepélyesen lemondok.

Elbuktam.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A következő elnökre ezúton tennék javaslatot, aki a héten a 22. születésnapját ünneplő Lusta kolléga lesz.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Eme neves, és méltán népszerű ember kezébe adom sorsom, legyen az élet, vagy halál.

Jahh, még valami a végére:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rnrszakosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr871492054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Noked-Lee 2009.11.02. 00:24:37

elbaszod a regnálást. kapitulálsz. és még az a kép a végén...
pedig én úgy próbáltam jófej lenni: jofejfereg.blog.hu/2009/11/02/2009_oktober_31_szombat

no de meghalt a szasszer, éljen az URALKODÓ!!! zúzós hónap elé nézünk asszem...

a Viking 2009.11.03. 14:20:08

támogatom LUSTA elnökké választását! teljes mellszélességben mellette fogok állni! Ha kell, vodkát is hajlandó vagyok inni...(hűűűű). Jamal ne aggódj, a második körben 8 hónap múlva javíthatsz!
süti beállítások módosítása