Blitzkrieg

2010.02.21. 16:07

Ilyen villámháborút még nem láttam!

A társaság körében jól ismert a lazacimádatom. Nem olyan rég sétáltam az egyik bevásásrló központban (fúúúj kiszolgálja az imperialista nagytőkét, ami elnyomja a kis magyar vállálkozót és a termelőt, elveszi a vizünket és a termőföldet, nincstelenek leszünk miattuk a saját hazánkban... stb stb stb) , és rátaláltam egy kis csomag lazacra... űűű, ekkora öröm.. persze megfiztehetetlen, úgyhogy nem vettem meg. Megnéztem, az volt ráírva, hogy alaszkai lazac. Mondom csodás. Utána megláttam, származási hely: Németország... űűű bameg.. rendben van hogy két napja nem néztem tv-t és nem halgattam rádiót, de erről a brutálisan gyors és hatékony villámháborúról bizony alaposan lemaradtam... Németország 2 nap alatt lerohanta Alaszkát. Micsoda teljesítmény!

A bejegyzés trackback címe:

https://rnrszakosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr31778397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wertzui1987 · http://elmetomfa.blog.hu 2010.02.21. 16:10:26

Gyanus hogy amerikát pedig felosztotta Kína és Taiwan :/

Noked-Lee 2010.02.21. 16:20:29

a halászlé kocka szerint pedig szegeden lengyel csapatok menetelnek.

wertzui1987 · http://elmetomfa.blog.hu 2010.02.21. 23:14:31

@Noked-Lee: erepben meglehet fognak, persze csak azért mert átengedjük őket eltakarítani a románokat

a Viking 2010.02.21. 23:37:43

de a lengyelek meg a románok nem szövetségesek?
süti beállítások módosítása