Svájcizás

2010.08.06. 21:12

mint azt bizonyára észrevettétek, a napokban sokatokat felhívtam (kivéve kifleet, aki nem vette fel a telefont), hogy lássam, hogy vág az agyatok, és mennyi idő kell ahhoz, hogy kimondjuk azt a bizonyos szót, amit gyakran megemlítünk, ha ATV-t nézünk, népszabadságot olvasunk, vagy az lmp-ről beszélgetünk. igen, a svájci ez a szó.
az apropót adam sandler szolgáltatta, így a következő kérdést tettem fel mindenkinek:
"ha azt mondom, adam sandler..."
lássuk az eredményt:
a leggyorsabban jamal és brux reagált, a mondatot szinte még be sem fejeztem, máris rávágták: 
-Svájci!

a középkategóriába tartozott viking és óz, vikingnek kellett pár másodperc, míg kapcsolt, óznál ahhoz kellett, hogy megértsen:
-cső óz!_
-őőőő (a háttérban visítozás, ujjongás, bulihangulat)
-aludtál?
-őőő.
-egy gyorskvízt csinálok, szóval felteszek egy kérdést, válaszolj rá minél gyorsabban. ha azt mondom adam sandler...
-őőő, akkor azt mondom, hogy svájci.
-oké, köszi, ügyes vagy!
-őőő.

droid és lusta viszont a filmeit kezdte sorolni, és csak akkor svájciztak egy jót, mikor utaltam, hogy a származására gondoljanak. persze ez lusta esetében azt jelenti, hogy rendkívrendkívül toleráns, kegyes és nagylelkű, míg droid esetében azt, hogy egy a gondolkodásának gyorsasága alulmúl egy C64-est is
de ezzel együtt is büszke vagyok a szakosztályra, hiszen svájcizásban alighanem verhetetlenek vagyunk!

A bejegyzés trackback címe:

https://rnrszakosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr812204412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Droid 2010.08.07. 11:42:29

lófasz gondolta volna hogy csak ezért felhívsz?!? kerestem benne a beugratást, lépre csalást...

Kiflee 2010.08.07. 14:37:39

mostanában a szaros nokia nem bírja befogni otthon a hálózatot (bezzeg a jó öreg siemens...), úgyhogy a magyar kártyás telefonomon elérhetetlen vagyok.

Jamal_Fraser 2010.08.07. 15:11:08

hehe, boda vicces volt, épp mellettem ült a kocsiban. annyit kijelenthetek, felejthetetlen élmény volt az a mecseknádasd-fvár úrvonal :)

Jamal_Fraser 2010.08.07. 15:11:39

milyen svájci?! nem ZSIDÓ?

Droid 2010.08.07. 17:49:22

aprapó Rózsi melyik vonattal jösz/visznek Szfehérvárra?

Noked-Lee 2010.08.07. 23:26:01

@Jamal_Fraser: micsináltál te bodcival egy autóban?

A csodálatos Óz 2010.08.08. 13:32:14

Akkor azért nem emlékszem rá!
süti beállítások módosítása