Első benyomások

2010.10.15. 20:04

no, mivel a regensburgi leányvállalatunk még mindig nem jelentkezett egy tisztességes poszttal, így kénytelen vagyok magamra vállalni, hogy tudósítsak róluk, hogy is telt az első hét. ahogy én elképzelem.

Óz
no kedvres szakosztálytfgaok!!! előrere elnézáést kérek a helyesírási hibvákért, meg melléütésekért, csak az a baj hogy még kicsiut be vagyoko baszv a.shzóavl ami a legfontonsabb, és egy kicsit várgrató volt: elfgogytott az ösztöündfíjam, és most nem at, hogy 5 euróm nibcsen, 0 euróm  sincsen!!!!!!!4 poresze most is egyedül kelllt iszok koliban , meret mindánka más PInA!!!! amúőgy regensburg szép, ráaddásul SZÉJKESFEHÉRVÁRTHOZ hasonéüan szikntén főváros vollt, mégpedig a keleti fran k birodalomé 843tól kezdv e, de ezt biztgos ti is tudjátok, álltalános műveltsélg. amúgy tegnao kicsitg össztevert pőár török, mer azt mondtan, hogy monhamaed egy pedofil disznó volt, de már gyógyuégatok. na nost meg megyek, merft lakikm itt koliban egy izrraelio srácv ésd meg a,katom mondani neku, hogy megölte atz istenün ket! pusi mindenkinek, küldjketek cigit!!!

Brux
béke, cmibik! én is leírom, mik az első benyomásaim a városról, országról. először is azt hinné az ember, hogy németországban mindenki májer (májer? jó hogy nem róka!) fociban. de jelentem ez hülyeség. már egy hete trükközgetek regensburg főterén, és még egy sráccal se találkoztam, aki jobb lett volna nálam. király vagyok. a szobatársam elég kis csíra, (persze, hogy kis csíra, mert ha nagy lenne, növény lenne, háhhá) bogdan liviunak hívják. egy darabig nagyon pattogott, de miután kitéptem a falból a biciklitartóját, kicsit visszavett az arcból. szerintem már beletörődött, hogy én vagyok az igazi férfi kettőnk közül. no majd még jelentkezem, legyetek jók, én most visszabújok az ágyba, mert vár ott rám egy német szépség. húzok egy papírzacskót (tacskót?) a fejére, és megmutatom neki, milyen a szerb magyar virtus. ja, ha ózról vagy kifleeről tudtok valamit, akkor írjátok meg. béke!

Kiflee
üdv a kollegáknak! először is azzal kezdeném, hogy akik aggódtak értem -sőt, élcelődtek is-, hogy majd nem találom fel magam, azok alaposan tévedtek. ugyanis kijelenthető: percek kérdése, és visszajutok németországba. ja igen, ugyanis előtte volt egy kis malőr. úgy egy hete kicsit eltévedtem, ezért úgy gondoltam, inkább stoppolok. fel is vett egy autós, akivel próbáltam beszélgetni. mondtam neki, hogy 41-ben japánnak a szovjeteket, és nem az usát kellett volna megtámadni, de ebből úgy értette, hogy én amerikába akarok eljutni. átadott egy ukrán haverjának, aki elvette minden pénzemet, és a következő 4 napot egy sertés-szállító hajó raktárában töltöttem. de sajna bostonban lekapcsoltak a bevándorlásügyiek, akik mexikóinak néztek, ezért átlöktek a határon. ott egy drogbáró vett magához, majd eladott egy másiknak. aki szerette volna, hogy az ágyasa legyek ( a marha!). de szerencsére összefutottam egy gyergyói sráccal, akivel tavaly együtt söröztem szekszárdon, és aki azóta maffiózó lett. ő pedig szerzett nekem pénzt, repülőjegyet tök új mobilt (arról netezek jelenleg is) , és cserébe csak annyit kért, vigyek el egy csomó lisztet egy haverjának berlinbe. nemtom, miért olyan fontos ez. hát, lassan leszállunk, zárom is soraimat, addig is dolgozzatok hélóták!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://rnrszakosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr682374727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a Viking 2010.10.16. 00:14:04

hogy te mekkora egy elb...ott állat vagy! zseniális! Élethű! Hihető! :D

Droid 2010.10.16. 18:46:42

A pillanat erejéig (és amig meg nem néztem lentebb ki a szerző...) elhittem hogy télleg a külhoniak írták ! :D

Jamal_Fraser 2010.10.17. 14:37:35

hehe, maci tényleg jó lett!
süti beállítások módosítása