Skizoli aranyköpései

2010.10.26. 23:58

mint azt bizonyára tudjátok (legalábbis a többség), szántós éveim alatt összesen másfél évig laktam egy szobában egy sráccal, aki a szó szoros értelmében skizofrén volt. millió sztorit lehetne mesélni vallási bigottságáról, mely liberalizmussal, és nemzetellenességgel párosult, arról, hogy aludt napi 15 órákat, hogy rettegett a csótányoktól, vagy egy macskától, és a többi, és a többi.
tavaly azonban már rendszeresen nevetgélt és motyogott magában, ezekből igyekeztem leírni, amennyit csak tudtam, és megértettem. itt van tehát skizo-zoli szövegeinek tárháza, szerintem vannak köztük igazán cuki megnyílvánulások:


nem érdekel, akkor is megmondom
nem használom ki, ő használ ki engem
ez nem igazság
nem szeret, zoli
ez hazugság
ez csalás
zoliiii ááááá
nem mondom meg
ez olyan hülyeség
miért nem láttam?
ez nem ér
figyelj, zoli!
úgyse szeret
fussunk el
mondd meg mit csináljak
na az aztán jó, tényleg jó
de az nagyon durva lesz
kitekerem a nyakadat
nézd meg, mit csináltál
bármit csinálsz, jól csinálod
szeretlek, zoli
vissza, vissza
tudom, hogy miért nem
mondtam, hogy ez lesz
miért nem tudod megmondani?
jajneeeee, tudom, mások is mondták
valami gond van ezzel
csönd!
ne legyél ideges!
na, éhes vagy?
Ne mutogass!
Ezt nézd, ezt nézd!
tudom, hogy gonosz vagy. Te meg olyan buta!


 

A bejegyzés trackback címe:

https://rnrszakosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr902401951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

etele724 2010.10.27. 18:08:04

régi szép(?) idők...Pezo te miért bulizol? Ez mér jó? Peti te most akkor katolikus vagy zsidó vagy? És a büdös táska: Attila jó hogy érzi, régész jó a szaglása.

Noked-Lee 2010.10.27. 18:44:41

@etele724: áhh, mennyi "classic" pillanat!

Kiflee 2010.10.27. 20:29:39

szoktál róla mesélni, de nem hittem volna, hogy ennyire súlyos eset.

Luusta 2010.10.27. 20:49:35

húbazz, elég rideg :D

Droid 2010.10.27. 23:26:10

Szóvicceket nem nyomott? :D
süti beállítások módosítása