Problem Szakosztály?

2011.05.10. 20:44

Bizonyára mindenki szeretett volna már az időutazás eszközével találkozni olyan történelemformáló személyiségekkel mint Szókratész vagy Hitler. Hát most megtaláltam a receptet...

http://trollasd.blogspot.com/ engedélye (nélkül):

A bejegyzés trackback címe:

https://rnrszakosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr402894051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jamal_Fraser 2011.05.11. 10:06:09

én ezt nem értem...mert buzi vagyok. de ha tönkremegy a világ, miért forog majd vissza a föld???

Noked-Lee 2011.05.11. 10:40:22

ne keress benne logikát, droid féle elbaszoptt humor.
de ez a problem? eléggé haonlít rá, meg kell hagyni

Kiflee 2011.05.15. 14:26:01

azt hiszem én is buzi vagyok...
@Noked-Lee: hehe.
süti beállítások módosítása