Sina, a vallásos anakonda

2011.12.02. 16:05

Egy igazán érdekes jelenségnek lettem részese a héten. Egy olyan dolognak, amiről azt hittem csak a "mi sajátosságunk" és csak elszigetelt esetben létezik. Nos, mint már annyiszor, most is tévedtem.

A történet főszereplője egy hímtag. Nem, nem átvitt értelemben,a történet főhőse ténylegesen egy pénisz. Múlt szombaton arra lettem figyelmes, hogy egyre többet kerül szóba a török Sina farka. Először nem fordítottam rá különösebb figyelmet, elszigetelt esetként nyugtáztam. Kedden viszont egy teljes humorestet rendezett Elshan. Ekkor rákérdeztem...
A dolog apropója, hogy Sina szakított a nőjével (vagy fordítva, ez most nem lényeg). Azóta kanos. Állandóan. Elshan szerint ez nem újdonság, ugyanis eddig is rengeteg időt töltött a különböző társkereső oldalak bújásával. Azóta viszont a végletekig felpörgött és vele együtt a pénisze is. Aki külön nevet kapott Elshantól. Így született meg (mint valami rosszul sikerült Walt Disney figura) Sina, az ANAKONDA. A dolog amiatt is különösen érdekes, mivel Sina egy nagyon kedves, jól szituált, csendes informatikusnak tűnt, semmi jelét nem mutatta a benne rejlő hatalmas libidónak. Azóta viszont nincs megállás, csípőből tüzel és senki nincs biztonságban tőle. Ez utóbbi főleg Elshannak probléma, lévén ő lakik vele.
Szintén pikantériája a dolognak, hogy Sina rendkívül vallásos, így minden esetleges reszelés után imátkoznia kell. Nem semmi. Joggal nevez őt Vijay a "Vallásos Anakondának". Azóta egyébként az Anakonda naponta szóba kerül, Allahshukur még viagrát is akar venni neki, mer' az jó és vicces. Ha más itt tartunk, az azeriaktól azt is megtudtam, hogy kb. fél kiló hámozott dió is igencsak serkentően hat az ember cerkájára. Kicsit izzadsz, kicsit felmegy a vérnyomásod és nem tudsz hason aludni. Kész. Az anakondás sztoriknak meg se szeri, se száma, amikor azt hinné az ember, hogy minden lehetséges variációt kimerítettünk már, akkor még mindíg csavar rajta egyet Elshan vagy Allahshukur.
Mi a tanulság? Két lehetőség van. Vagy én vonzom a témát (mértékadó források szerint annak idején erőn felül teljesítettem) vagy az emberek szimplán mindenhol egyformák. 

A bejegyzés trackback címe:

https://rnrszakosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr793431987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jamal_Fraser 2011.12.02. 22:31:06

hehe, vicces arcok vannak arrafelé! :D

Noked-Lee 2011.12.03. 10:55:25

kár, hogy nincs ott droid! már menne is blogra a kép: sina, ez a te faszod???

Kiflee 2011.12.03. 14:29:04

és kapja arcba is a rakétákat? :) amúgy milyen nemzetiségű nője volt Anakondának? (a vallás miatti elfojtás furcsa dolgokat hozhat ki az emberből, úgy tűnik)
süti beállítások módosítása