Felhívás

2012.05.19. 10:58

A mai nap olvastam, hogy a pécsi Csillag étterem a bezárás közelébe jutott. Magas bérleti díj, gazdasági helyzet, orbánviktor, satöbbi. Nem tudom, ki hogy van ezzel, de engem elszomorított. A Csillag mellett többnyire csak elsétáltunk, hogy zabálhassunk valamit Flekkenben, de egyszer-kétszer azért betértem, és nem bántam meg. Mint kiderült az étterem még a szépemlékű 19. sz. végén alakult, de ma a kevésbé szépemlékű Kádár-korszakot idézi a belső. Faszékek, piros-kockás terítő (egyre nagyobb kuriózum manapság!), de jó kiszolgálás, és egész jó kaja. Szóval, aki teheti, a hetekben nézzen be, és egyen valami indokolatlanul zsíros cuccost. Egy kisfröccsel, a fíling kedvéért.

A bejegyzés trackback címe:

https://rnrszakosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr974525552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vmalcsik 2012.05.20. 12:45:43

Holnap délelött vizsgázom! Ha valaki ráér én elmennék vele oda zabálni egy jót!

Kiflee 2012.05.20. 13:30:04

továbbra sem enyhülő anyagi kihívásaim miatt a héten valószínűleg nem, de még a nyári szünet előtt valamikor benézek.

a Viking 2012.05.23. 21:05:24

nekem kiszolgálás és a kaja terén is rossz élményeim vannak onnan.

Jamal_Fraser 2012.05.25. 23:22:15

@a Viking: mi most voltunk, rendben volt minden, csak kicsit drága.
süti beállítások módosítása