A minap jutott eszembe, hogy a korábbi posztokon felbuzdulva a nyáron én is elkezdtem kiírogatni a telefonomból a réges-régi sms-eket. Aztán júliusban a bűnös városban szexdrogot kevertek az italomba (talán meg is erőszakoltak, nem emlékszem), és a telefonomat is elvitték. Így a felbecsülhetetlen értékű rövid szöveges üzenetek elvesztek, csak azok maradtak meg, amiket korábban elmentettem. Következzenek tehát -a teljesség igénye nélkül- a régi telefonom legjellemzőbb, legtipikusabb sms-ei!

Az egyik első sms-em 2007 májusából származik (csaknem 7 éves!!!), a küldője Kiflee. Imádott modorossága, és régisége adja az igazi értékét.
Szevasz drusza! Mész ki holnap? Nem koccanunk előtte? /Van egy kis töményem/

5 éves sms Jamaltól, melyben úgy tűnik, hogy az alkotmányos monarchiát preferálja az abszolút helyett.
Az uralkodónak nemcsak jogai, kötelezettségei is vannak!

Szintén Jamal küldte az alábbi üzenetet. Maga tömörségében gyönyörűen summázza a szerető ölelésre vágyó férfiember sorozatos csalódásokon áteső, vigaszt csak az alkohol mámorában találó férfiember lelkiállapotát.
Felveszem a legszebb ruhámat és bekúrunk.

Nem tudom, mivel érdemeltem meg az alábbi becsmérlést Vikingtől, de szégyenlem magam miatta utólag is.
Pina.

Sokkal jobban esett viszont a Lusta által írt sms, ma is megmelengeti a szívemet, ha olvasom.
Szia Noked-Lee! Kibaszottul szép vagy! Jamal próbálkozott nálam, de nem az igazi. Nem elég kemény. Nekem te kellesz. Tegyél magadévá, vagy halj meg egyedül!

Hasonló hangvételű a következő üzenet is, a feladója szintén Lusta. Jól jellemzi a kettőnk közt mindig vibráló erotikát, fülledt szexualitást.
Megbaszlaaak.....

Alighanem kuffantásra készült Jamal is, amikor úgy döntött, elkapja Panni von Mindahányant.
Asszem megbaszom a Pannit!

Persze azért nem csak piáltunk az egyetemen (de), hanem néha vizsgáztunk is ezt a témakört öleli körbe a következő két sms is, azt hiszem mindkettő kiválóan reflektál arra, hogy mennyi elképesztő baromságot is tanultunk a nők másodrendűségén, latin kifejezéseken és felesleges anekdotákon kívül.

Remek, akkor a tétel a magyar-ork együttélés évszázadai, integrációs kísérletek, különös tekintettel Paksi Endre szerepére, jelentőségére, munkásságára! Na kalappal! (Brux)

Katarok, valdensek, értékálló aranyforint! (Jamal)

Meglehetően kompromittáló sms Jamaltól:
Román magyar két jó barát, együtt issza sörét borát!

Vikingtől kaptam a következő sms-t. Fogalmam sincs, mi történt, de emlékszem, hogy még így is felbosszantott Szarbrux.
Bmeg, Brux annyira hozza a formáját! Igazi focista, neveletlen cigány!

Szintén nyári sms, szintén Viking a feladó. Azt hiszem, már volt benne egy légkör.
Kibaszottul egy motoros fesztiválon vagyok, és hiányzol!!! Zsidók!

Mint ahogy Jamal is alighanem italozott, mielőtt elküldte az alábbi üzenetet, valóságtartalmában azonban nem kételkedem.
A Droid marxista is!!!

Viking megéhezett:
Ennék egy kis darás tésztát a hokedlimon ülve.

Elcseszettül fáradt poén Lustától. Szabályosan látom magam előtt az Uralkodó fejét, mikor elküldi.
Pisti tavaly farsangkor lánynak öltözött, idén pedig sírnak. PEDIG BOLOND, AKI SÍR EGY LÁNY UTÁN...

Nem tudom, mennyit kellett innia Jamalnak ehhez az sms-hez:
Oh, bella Italia!

Bár nem írtam ki magamnak, de a következő, Viking által küldött sms olyan, mit fejből is tudnék idézni:
Nem múlik a fosás. Meg kell néznem a 700-as klubot.

Végezetül egy Óz sms, az egyik legjellemzőbb mind közül, szerintem tucatnyi ilyen volt a régi telefonomban. A maga tömörségében is mosolyt csal az arcomra, annyi szép emléket idéz.
Büfé!

Droidtól nincs sms. Még egy szülinapi köszöntés se. Alighanem akkor nem is vagyunk jóban :(


A nosztalgiázás után nem marad más, mint hogy puszilok mindenkit, remélem Pozsonyban látjuk egymást!




A bejegyzés trackback címe:

https://rnrszakosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr345780356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Droid 2014.01.25. 19:16:38

Hallod noked-lee csekkold le Msn-ed ha meg be lehet lepni, sztem azokban az a log fajlokban is lehet erdekes dolgokat olvasni!

Droid 2014.01.25. 19:21:40

Jah tolem nincs Sms-es holott havi 20 ingyenes volt anno. De igazabol en antikommunikacio szakot is vegeztem kozbe. Probald meg az MSN-t sztem azon tobbet toltottem - palinkat!

a Viking 2014.01.26. 12:04:54

áááháháh! Zseniális! Annyira jellemző mind! Párra még emlékszem is, ahogy elküldtem. Köszönet a gyűjtésért!

Noked-Lee 2014.01.26. 17:41:45

@Droid: az msn-szarságok már nincsenek meg sajnos, pedig biztos ott is lenne pár gyöngyszem :(

Jamal_Fraser 2014.01.28. 18:07:55

Viking sms-e a vonatról? Liberális orvostanhallgatók, prolik, cigányok. Itt az idő! Előveszem a Fórumot!

Nekem ez a kedvencem, remélem jól idéztem :D

Bruxtól meg évente megkapoma következő tartalmú sms-t:
Bocsánat tanárnő, én a zsidókat nem hívnám meg!

:) :)

a Viking 2014.01.28. 22:10:55

@Jamal_Fraser: ez egészen pontosan a múltidézés sms-ben I. című posztban va. pontosan citálva, de hasonló.

a Viking 2014.01.28. 22:25:12

@Jamal_Fraser: pontosan idézve:
8. Viking üzenete a Pécs és Budapest közötti vonatról, természetesen szigorúan a polkorrektség jegyében. "Liberális orvostanhallgatók, csámcsogó cigányok és prolik vesznek körül! Itt az idő. Előveszem a Fórumot!"
süti beállítások módosítása