Kitűzők?

2011.04.04. 11:56

fiúk és férfiak (brux)!
gondolom a legtöbben már láttátok a sapkámon lévő kitűzőket. most arra gondoltam, csináltatok egy újabb adagot a táskámra is. szóval, ha esetleg valaki szintén szeretne valamilyen személyreszabott kitűzőt (szakosztályosat, kossuthosat, kalapács józsisat stb.), az jelezze nekem, és akkor egyszerűbb egyben megcsináltatni.
metálpatkányban lehet, elvileg 250 ft (93 eurocent, ha így könnyebb:) egy kicsi kitűző, de majd még megérdeklődöm. regensburgiaknak ki is postázhatjuk.
szóval ha kell valamilyen, írjatok.
németh sándor áldása szálljon rátok!

A bejegyzés trackback címe:

https://rnrszakosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr512798414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jamal_Fraser 2011.04.04. 12:57:05

igen, nekem kell, majd szerdán v csütörtökön megbeszéljük!

brux_88 2011.04.04. 15:38:56

engem is érdekelne egy szakosztályos, és egy körmendes mindenképp...de lehet, hogy több is...

Luusta 2011.04.05. 12:32:52

én is szeretnék, egy szakosztályosat mindenképp, de még agyalok addig, hogy mellé mit

Noked-Lee 2011.04.05. 15:29:18

na megkérdeztem. 250 továbbra is. szóval amilyet szeretnétek, küldjétek el nekem (ímélcímem ismeritek), aztán akkor köv héten elviszem patkányba pendrájvon.
béke cimbik

a Viking 2011.04.05. 22:37:18

engem érdekelne egy szakosztályos és egy kalapácsjózsis. Esetleg egy ilyen vikingfejes, mint az avatarom.

Kiflee 2011.04.08. 23:53:20

rnr-est mindenképpen kérek én is - április végén - május elején le is megyek érte pécsre. (gondolom az rnr-es egy kaptafára menne, vagyis ugyanolyat szeretnék, amilyen a többieknek is van).

Noked-Lee 2011.04.10. 21:10:52

no, a napokban leadom a rendelést, szóval akinek kell valamilyen, az küldje el, de izibe! óz, droid, nektek kell szakosztályos? brux, te is küldd el a körmend címert, viking, te meg a józsisat! kájl!
süti beállítások módosítása